חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

פורום עורכי דין

פורום דיני עבודה
מנהלי הפורום:
אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת

כולנו – עובדים ומעסיקים כאחד – נתקלים מפעם לפעם בשאלות הנוגעות למשפט העבודה, הכולל בחובו תחומים שונים ומגוונים כגון פיצויי פיטורין, הלנת שכר, שעות נוספות והסכמי עבודה. אנחנו באתר "פסקדין" מזמינים אתכם להיכנס לפורום דיני עבודה ולקבל תשובה על כל שאלה. המענה בפורום נועד למתן מידע כללי וראשוני בלבד ולא נועד בשום מקרה לשמש כיעוץ משפטי ו/או כתחליף ליעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה
חיפוש בפורום:
חבר הודעה חדשה
תאריך
  14.01.2025
מחבר: shai lavi תאריך: 14.01.2025 שעה: 7:37
שלום לעורכי הדין, אני צריך ייעוץ. אני שומר בחברת אבטחה, אני בן 60 וחצי, שומר את שלוש משמרות לילה ושישי בוקר. לאחר תקופה ארוכה שעקב המלחמה היה חסר לנו שומר והאחמש העדיף מאינטרסים אישיים לא לקבל עובד מחליף אלא עקב הצורך שלו לקניית רכב לעשות משמרות 12. למרות שביקשתי ממנו לא לעשות משמרות 12 אך מתוך התחשבות בצוות עשיתי 4 משמרות 12 בשבוע לןמשך 7 חודשים כששומר הצהריים היה במילואים בצפון עקב תפקידו כתותחן.אין צורך לתאר עד כמה כוחותי הותשו ואני סובל מכאבי גוף עד היום.היום האחמש ממשיך לשבץ אותי במשמרות 12 תוך העדפת בקשותיהם של שני הושמרים האחרים על פני בקשתי לא לעשות 12.האחד תמיד בחופש בימי המשמרת לילה שלי ולשני תמיד יש טיםולים רפואיים , מלבד העובדה שששניהם יותר ותיקים ממני בהרבה ובופן טיבעי יש יחיסי קירבה יותר טובים עם האחמש.אני עובד במקום כבר שנתיים. ניסיתי המון דרכים, לפנות להיגיון, לפנות ללב, אפילו הצלחתי להביא לראיון חבר שיעבוד את מספר המשמרות הצהריים הדרושות כאשר הם בחופש אך המפקח חסם בסופו של דבר את הגיוס שלו לחברה ועוד שאחרי שנתיים ללא יום מחלה או חופשה אחת לקחתי עקב תשישות שבוע מחלה. כל זה לא עזר ושוב שובצתי במשמרת 12 מכיוון ששומר הצהריים אחד יש לו שיעור שחיה ושומר הלילה השני שאיתו ביקשתי להחליף ימים , לא יכול.מה שנותר לי זה לבקש ייעוץ משפטי.
  14.01.2025
מחבר: shai lavi תאריך: 14.01.2025 שעה: 7:35
שלום לעורכי הדין, אניצריך ייעוץ. אני שומר בחברת אבטחה, אני בן 60 וחצי, שומר את שלוש משמרות לילה ושישי בוקר. לאחר תקופה ארוכה שעקב המלחמה היה חסר לנו שומר והאחמש העידף מאינטרסים אישיים לא לקבל עובד מחליף אלא עקב הצורך שלו לקניית רכב לעשות משמרות 12. למרות שביקשתי ממנו לא לעשות משמרות 12 אך מתוך התחשבות בצוות עשיתי 4 משמרות 12 בשבוע לןמשך 7 חודשים שששומר הצהריים היה במילואים בצפון עקב תפקידו כתותחן.אין צורך לתאר עד כמה כוחותי הותשו ואני סובל מכאבי גוף עד היום.היום האחמש ממשיך לשבץ אותי במשמרות 12 תוך העדפת בקשותיהם של שני הושמרים האחרים על פני בקשתי לא לעשות 12.האחד תמיד בחופש בימי המשמרת לילה שלי ולשני תמיד יש טיםולים רפואיים , מלבד העובדה שששניהם יותר ותיקים ממני בהרבה ובוםן טיבעי יש יחיסי קירבה יותר טובים עם האחמש.אני עובד במקום כבר שנתיים. ניסיתי המון דרכים, לפנות להיגיון, לפנות ללב, אפילו הצלחתי להביא לראיון חבר שיעבוד את מספר המשמרות הצהריים הדרושות כאשר הם בחופש אך המפקח חסם בסופו של דבר את הגיוס שלו לחברה ועוד שאחרי שנתיים ללא יום מחלה או חופשה אחת לקחתי עקב תשישות שבוע מחלה. כל זה לא עזר ושוב שובצתי במשמרת 12 מכיוון ששומר הצהריים אחד יש לו שיעור שחיה ושומר הלילה השני שאיתו ביקשתי להחליף ימים , לא יכול.מה שנותר לי זה לבקש ייעוץ משפטי.
  14.01.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 14.01.2025 שעה: 13:58
שלום רב, אני ממיצה לך לפנות ליעוץ משפטי כדי להבין קודם כל אם משולם לך שעות נוספות כחוק ומה האפשרויות העומדות לפניך כאשר המעסיק דורש עבודה של 12 שעות באופן רציף. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  12.01.2025
מחבר: מירב תאריך: 12.01.2025 שעה: 13:45
שלום רציתי לברר לגבי קיזוז ימי הבראה אני עובדת שעתית אני עובדת במשרה חלקית ונאמר לי שקוזז לי יותר בדמי הבראה כי אני עובדת חלקית ולא מלא ?במקום0.33 קוזז לי 1.38-? האם זה נכון מי שעובד חלקית מקזזים לו יותר?
  12.01.2025
מחבר: מיכל תאריך: 12.01.2025 שעה: 13:40
שלום, רציתי לברר לגבי קיזןז דמי הבראה לעובד שעתי אני עובדת במשרה חלקית ובתלוש משכורת קוזז לי 1.38- נאמר לי שקוזז לי הסכום הנל ולא 0.33 מאחר ואני עובדת חלקית , השאלה שלי מי שעובד חלקית מקזזים לו יותר בדמי הבראה?
  14.01.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 14.01.2025 שעה: 13:55
שלום רב, עובד במשרה חלקית מקבל דמי הבראה בהתאם לחלקיות המשרה שלו יש לבדוק אם הקיזוז נעשה בהתאם לחלקיות המשרה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  14.01.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 14.01.2025 שעה: 13:53
שלום רב, עובד במשרה חלקית מקבל ימי הבראה בהתאם לחלקיות המשרה שלו ולכן יש לבדוק אם הקיזוז הוא בהתאם לחלקיות המשרה בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  01.01.2025
מחבר: איילה תאריך: 01.01.2025 שעה: 20:12
אני עובד בעמותה ידועה ומוכרת כמדריכה בדירות של חנ''מ חלק מהעבודה כוללת גם לינה עם הדיירים ,אני מקבל 32.3 לשעה החל מהשעה 16 אחה''צ ועד 22 וכן מ6 וחצי בבוקר עד 8 כשבפועל אני מחוייב להשאר בעבודה החל מהשעה 16 עד 8 בבוקר ,בנוסף על כך שאני לא מקבל על חגים גם אם עבדתי בערב החג ובמוצאי החג ,אני מקבל רק על מה שעבדתי וכנ''ל ,לא משתכר על הלילה אבל מחוייב להשאר בעבודה ,המעסיק טוען ואומר שגם ככה אני יכול לישון בשעות אלו ואני לא עובד ולכן אני לא משתכר אך אם יש מקרה שמצריך אותי להשאר ער שעה או יותר בלילה אני יכול לרשום את הזמן הזה כתוצאה מכך אני לא מקבל ש''נ משום שמ22 בערב נחשב כאילו אני לא עובד וכמו כן אני לא מקבל תעריף לילה ,כמו כן שבת זה תעריף קבוע מ12 בצהריים ועד יום ראשון בבוקר 1200 ש'ח כמובן לא כולל הלילה ,כמו כן אני מקבל את המשכורת רק ב15 לחודש אם לא מאוחר יותר אשמח לייעוץ בנושא
  02.01.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 02.01.2025 שעה: 14:49
שלום רב, אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני לצערי הפורום אינו המקום ליעוץ פרטני כמו שאת זקוקה לו וכעולה מתיאור האירוע. בהצלחה אביבה בורנובסקי עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  01.01.2025
מחבר: איילה תאריך: 01.01.2025 שעה: 20:12
אני עובד בעמותה ידועה ומוכרת כמדריכה בדירות של חנ''מ חלק מהעבודה כוללת גם לינה עם הדיירים ,אני מקבל 32.3 לשעה החל מהשעה 16 אחה''צ ועד 22 וכן מ6 וחצי בבוקר עד 8 כשבפועל אני מחוייב להשאר בעבודה החל מהשעה 16 עד 8 בבוקר ,בנוסף על כך שאני לא מקבל על חגים גם אם עבדתי בערב החג ובמוצאי החג ,אני מקבל רק על מה שעבדתי וכנ''ל ,לא משתכר על הלילה אבל מחוייב להשאר בעבודה ,המעסיק טוען ואומר שגם ככה אני יכול לישון בשעות אלו ואני לא עובד ולכן אני לא משתכר אך אם יש מקרה שמצריך אותי להשאר ער שעה או יותר בלילה אני יכול לרשום את הזמן הזה כתוצאה מכך אני לא מקבל ש''נ משום שמ22 בערב נחשב כאילו אני לא עובד וכמו כן אני לא מקבל תעריף לילה ,כמו כן שבת זה תעריף קבוע מ12 בצהריים ועד יום ראשון בבוקר 1200 ש'ח כמובן לא כולל הלילה ,כמו כן אני מקבל את המשכורת רק ב15 לחודש אם לא מאוחר יותר אשמח לייעוץ בנושא
  01.01.2025
מחבר: איילה תאריך: 01.01.2025 שעה: 20:12
אני עובד בעמותה ידועה ומוכרת כמדריכה בדירות של חנ''מ חלק מהעבודה כוללת גם לינה עם הדיירים ,אני מקבל 32.3 לשעה החל מהשעה 16 אחה''צ ועד 22 וכן מ6 וחצי בבוקר עד 8 כשבפועל אני מחוייב להשאר בעבודה החל מהשעה 16 עד 8 בבוקר ,בנוסף על כך שאני לא מקבל על חגים גם אם עבדתי בערב החג ובמוצאי החג ,אני מקבל רק על מה שעבדתי וכנ''ל ,לא משתכר על הלילה אבל מחוייב להשאר בעבודה ,המעסיק טוען ואומר שגם ככה אני יכול לישון בשעות אלו ואני לא עובד ולכן אני לא משתכר אך אם יש מקרה שמצריך אותי להשאר ער שעה או יותר בלילה אני יכול לרשום את הזמן הזה כתוצאה מכך אני לא מקבל ש''נ משום שמ22 בערב נחשב כאילו אני לא עובד וכמו כן אני לא מקבל תעריף לילה ,כמו כן שבת זה תעריף קבוע מ12 בצהריים ועד יום ראשון בבוקר 1200 ש'ח כמובן לא כולל הלילה ,כמו כן אני מקבל את המשכורת רק ב15 לחודש אם לא מאוחר יותר אשמח לייעוץ בנושא
  01.01.2025
מחבר: איילה תאריך: 01.01.2025 שעה: 20:12
אני עובד בעמותה ידועה ומוכרת כמדריכה בדירות של חנ''מ חלק מהעבודה כוללת גם לינה עם הדיירים ,אני מקבל 32.3 לשעה החל מהשעה 16 אחה''צ ועד 22 וכן מ6 וחצי בבוקר עד 8 כשבפועל אני מחוייב להשאר בעבודה החל מהשעה 16 עד 8 בבוקר ,בנוסף על כך שאני לא מקבל על חגים גם אם עבדתי בערב החג ובמוצאי החג ,אני מקבל רק על מה שעבדתי וכנ''ל ,לא משתכר על הלילה אבל מחוייב להשאר בעבודה ,המעסיק טוען ואומר שגם ככה אני יכול לישון בשעות אלו ואני לא עובד ולכן אני לא משתכר אך אם יש מקרה שמצריך אותי להשאר ער שעה או יותר בלילה אני יכול לרשום את הזמן הזה כתוצאה מכך אני לא מקבל ש''נ משום שמ22 בערב נחשב כאילו אני לא עובד וכמו כן אני לא מקבל תעריף לילה ,כמו כן שבת זה תעריף קבוע מ12 בצהריים ועד יום ראשון בבוקר 1200 ש'ח כמובן לא כולל הלילה ,כמו כן אני מקבל את המשכורת רק ב15 לחודש אם לא מאוחר יותר אשמח לייעוץ בנושא
  31.12.2024
מחבר: livia perry תאריך: 31.12.2024 שעה: 20:53
האם על הפרשת לפנסיה רטרו חלה התיישנות? האם הפרשה לפנסיה נחשבת זכות קוגנטית ואז אולי לא חלה התיישנות?
  02.01.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 02.01.2025 שעה: 14:47
שלום רב, ישנה התיישנות על רכיבי הפנסיה והיא 7 שנים מיום שבו היה על המעסיק להפקיד את ההפקדה לפנסיה כלומר יש לבדוק את המועד שבו היה על המעסיק לבצע את ההפרשות ובהתאם לכך להחיל את כללי חוק ההתיישנות". בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  30.12.2024
מחבר: אור תאריך: 30.12.2024 שעה: 18:35
שלום אני לא בעבודה מעל שנה , יש לי ימי מחלה על חלק ניכר מהתקופה בעל מקרה בעבודה שמו אותי תחת סטטוס של ימי העדרות ללא יתרה . היות ואין לי גם ימי מחלה ולא חופשה ביתרה . השאלה שלי אם אני זכאית לדמי הבראה כי בזמנו לא נתנו לי שקל . בתודה ….
  31.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 31.12.2024 שעה: 15:22
שלום רב, מתיאור האירוע עולה כי את לא עובדת כבר יותר משנה שלמה, אני לא מבינה איך יכול להיות לך ימי מחלה צבורים כאשר מקסימום הצבירה הינה 90 ימים. כדי לבדוק מה הם הזכויות שלך ובכללם האם מגיע לך דמי הבראה על התקופה בה לא עבדת מסיבות רפואיות אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  29.12.2024
מחבר: ירון תאריך: 29.12.2024 שעה: 16:50
עברתי תאונת אופנוע בזמן העבודה, קיבלתי מביטוח לאומי 91 יום דמי פגיעה, לאחר מכן הגשתי לעבודה 15 ימי מחלה (לא הגשתי תביעה לביטוח לאומי לנכות זמנית עקב רצון לתבוע את חברת הביטוח ולא את ביטוח לאומי). לאחר 15 ימי המחלה חזרתי לתפקיד הרגיל שהייתי בו. העבודה לא מוכנה לשלם לי את ימי המחלה בטענה שבין הזמן שהייתי תחת ביטוח לאומי לזמן שחזרתי אני לא נחשב עובד שלהם ולא מגיע לי ימי מחלה. אשמח לעזרתכם
  31.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 31.12.2024 שעה: 15:18
שלום רב, לא הבנתי איך נמחקת ממצבת כוח האדם אם ארעה לך תאונת עבודה. בכל מקרה לדעתי המעסיק טועה ואם יש לך ימי מחלה צבורים אתה יכול לנצל אותם. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  26.12.2024
מחבר: רונית תאריך: 26.12.2024 שעה: 16:32
שלום רב, אני בחודש שביעי להריון, עובדת במחשבים פעמיים בשבוע מהבית ושלושה במשרד. בעקבות מצב רפואי רגיש וחולי מעל חודש וחצי ביציאות מהבית חלה החמרה במצבי והרופא נתן לי מכתב למעסיק על המלצה לעבוד מהבית. את המעסיק זה לא עניין והוא לא אישר אמר לי לקחת ימי מחלה. לקחתי שבוע, אחריו שוב הייתי אצל הרופא שדי התפלא שלא נתנו לי והוציא מכתב חדש שבעקבות המצב הרפואי חובה לעבוד מהבית. המנהל אישר תוספת יום אחד עבודה מהבית כלומר, שלושה ימים. מציינת שאין לי שום מניעה לעבוד מהבית הבעיה שלי היא לצאת, אני נותנת מענה מלא מהבית, מקיימת ישיבות וכו', ויותר מזה, זה לא מדיניות גורפת במשרד. יש לנו עובדים שעובדים רק מהבית, יש עובדת נוספת שהיתה בהריון וכמה חודשים עבדה רק מהבית בעקבות המלצה של הרופא, העניין הוא פה אך ורק "התנקלות" של המנהלת הישירה שלי שמנסה להתנקם בי משום שאנחנו לא ממש מסתדרות (יש לציין שהבעייתיות הזאת ידועה, גם במשאבי אנוש שבינתיים לא עשו עם זה דבר. ההתנכלות היא יותר אלי ספציפית, אך לכולם קשה מאוד איתה אני פשוט אמורה לעבוד איתה יותר צמוד אז לצערי יותר נופלת בזה). אשמח להבין האם זה חוקי? אין לי ימי מחלה בלי סוף, הם הולכים להיגמר. האם מותר למעסיק להפלות בין עובד אחד לאחר מבחינת עבודה מהבית? האם מותר לו להתעלם ממכתב של רופא שחובה עבודה מהבית כאשר עוד מעט אין לי ימי מחלה ואני אנזק מזה כספית? אודה לעצה והכוונה תודה
  31.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 31.12.2024 שעה: 15:15
שלום רב, רק הוראה מרופא תעסוקתי יכולה לחייב את המעסיק לתת לך לעבוד מהבית. ולכן המלצתי היא לבקש פגישה דחופה עם רופא תעסוקתי ולהגיש לו את המלצות רופא שלך כדי שיתן החלטתו בעניין זה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  24.12.2024
מחבר: אילן תאריך: 24.12.2024 שעה: 23:51
המעסיק שלי נוהג למחוק כל שנה את יתרת ימי החופשה הצבורה מעבר ל21 יום. אני נמצא בחופשת לידה והמסיבה הזאת לא יכול לנצל את יתרת החופשה, האם במקרה זה, זה חוקי למחוק את ימי החופשה ?
  26.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 26.12.2024 שעה: 14:52
שלום רב, צבירה של ימי חופשה חייבת להיות בהסכמת המעסיק ולכן אם את בחופשת לידה ומתכוונת לנצל את ימי החופשה הצבורים לך בסוף חופשת הלידה שלך אני ממליצה לך לכתוב למעסיק ולבקש כי ימי החופשה לא ימחקו שכן את מתכוונת לנצל אותם מיד בתום חופשת הלידה שלך. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  19.12.2024
מחבר: מור תאריך: 19.12.2024 שעה: 17:57
שלום,אני עובדת במקום עבודה 13 שנה ב 3 השנים האחרונות אושר לי לעבוד מהבית בע"פ לא כתוב בחוזה.מקום העבודה נמכר בשנים האחרונות 3 פעמים וכל פעם יש גל פיטורין,הפעם עדכנו אותי שאם אני לא חוזרת לעבוד מהמשרד אני מפוטרת.בנוסף בחודשיים האחרונים הייתי בחופשת מחלה פעמיים עקב דלקת גיד בידיים,שלחו לי זימון לשימוע שבוע לאחר שחזרתי מחופשת המחלה שוב בתואנה שאם לא אשוב עד לראשון דצמבר אפוטר, יש לציין שהזימון נשלח לפני הראשון לדצמבר כך שאפילו לא נתנו לי הזדמנות לשוב למשרד.האם זה נחשב פיטורין שלא בתום לב? תודה.
  26.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 26.12.2024 שעה: 14:47
שלום רב, לצערי לא הבנתי אם כבר פיטרו אותך או שרק זימנו אותך לשימוע. בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות ליעוץ פרטני בעניין זה. בהצלחה אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני בעודה
  18.12.2024
מחבר: אילנה תאריך: 18.12.2024 שעה: 22:19
בגישור היחלט לדחות תביעה ללא תשלום הוצאות משפט.האם קיימת אפשרות לבטל את ההחלטה וכן להגיע לבית משפט? או שזה סופי?
  18.12.2024
מחבר: אילנה תאריך: 18.12.2024 שעה: 22:19
בגישור היחלט לדחות תביעה ללא תשלום הוצאות משפט.האם קיימת אפשרות לבטל את ההחלטה וכן להגיע לבית משפט? או שזה סופי?
  26.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 26.12.2024 שעה: 14:46
שלום רב, גישור נעשה בהסכמת שני הצדדים כך שאני לא מבינה ממה את רוצה לחזור בך. בהצלחה אביבה בורנובסקי, ע"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  17.12.2024
מחבר: גבריאל תאריך: 17.12.2024 שעה: 10:10
שלום מזה 12 חודשים שהחברה שמעסיקה אותי הוציאה אותי לחל"ת .לאחרונה שוב יצרתי קשר להבין מתי חוזרים לעבודה. כל החברה חזרה במלא הכח ונאמר לי ששיקולי חברה לא מחזירים אותי לעבודה ושבמידה ולא נח לי אני רשאי להתפטר. הוותק שלי הוא סך שנה הצעתי שיפטרו אותי והתשובה שקיבלתי היא שזה לא מדיניות חברה. האם אני יכול להיות בחל"ת ללא די? אין גבול למצב חל"ת?
  26.12.2024
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 26.12.2024 שעה: 14:42
שלום רב, חל"ת הינו ניתוק יחסי עבודה זמני ולכן לדעתי אם לאחר שנה לא החזירו אותך לעבודה הרי שפיטרו אותך. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני כדי שתוכל למצות את הזכויות שלך. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  16.12.2024
מחבר: סיון כהן תאריך: 16.12.2024 שעה: 12:19
היי אני עובדת במקום עבודה כמעט שנתיים וחצי בעלי היה במילואים מ8/10 ועד לפני חודש עברתי ניתוח בעיניים לפני חודש ומאז לא חזרתי לעבודה מכיוון שאני רואה עדיין מטושטש אם אני יתפטר עקב מצב בריאותי האם ייתנו לי את כל הזכויות שמגיעות לי כולל חתימת אבטלה?
  1. «
  2. 8
  3. 9
  4. 10
  5. 11
  6. 12
  7. 13
  8. 14
  9. 15
  10. 16
  11. 17
  12. 18
  13. »