חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

פורום עורכי דין

פורום דיני עבודה
מנהלי הפורום:
אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת

כולנו – עובדים ומעסיקים כאחד – נתקלים מפעם לפעם בשאלות הנוגעות למשפט העבודה, הכולל בחובו תחומים שונים ומגוונים כגון פיצויי פיטורין, הלנת שכר, שעות נוספות והסכמי עבודה. אנחנו באתר "פסקדין" מזמינים אתכם להיכנס לפורום דיני עבודה ולקבל תשובה על כל שאלה. המענה בפורום נועד למתן מידע כללי וראשוני בלבד ולא נועד בשום מקרה לשמש כיעוץ משפטי ו/או כתחליף ליעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה
חיפוש בפורום:
חבר הודעה חדשה
תאריך
  12.06.2025
מחבר: לי תאריך: 12.06.2025 שעה: 17:56
היי, עבדתי במקום עבודה 3 ימים אחרונים בחודש אפריל ועוד כמה ימים בחודש מאי- המשכורת של אפריל לא נכנסה והתקשרתי לפקידה במשרדים והיא אמרה לי שזה לא שייך כבר לאברהם אלא למשה והוא זה שאמור לשלם ועדיין אין לו חשבון בנק (בפתיחה) וכשזה יסתדר המשכורת תיכנס ( מדובר בכמה ימים) כנראה העבירו בעלות- השאלה שלי אם זה בסדר להמתין כמה ימים ומה הגבול? *לא חתמתי חוזה העסקה רק טופס 101 ללא פרטי מעסיק, מה ניתן לעשות?
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:18
שלום רב, לא הצלחתי להבין מה זה קשור העברת הבעלות על החברה אל השכר שלך על משה או אברהם או כל אחד מהם לשלם לך את שכרך בזמן. אם לא עומד לזכותך האפשרות לתבוע בבית הדין את שני המעסיקים ביחד או לחוד שישלמו לך את שכרך. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  12.06.2025
מחבר: דנה תאריך: 12.06.2025 שעה: 12:06
היי כרגע בחופשת לידה עד סוף ספטמבר (הארכתי ל26 שבועות). לפני חופשת הלידה התאפשר לי לעבוד מהבית רוב הימים (העבודה שלי כולה במחשב ללא צורך להיות פיזית במשרד בכלל, אני לא עובדת מול אנשים אחרים אלא רק עם עצמי). המנהלת שלי התקשרה אליי הבוקר ואמרה שהיא רוצה שאגיע לדבר על התפקיד שלי ושינויים שהיא תצטרך לעשות בו. כמו כן היא אמרה שהיא מצפה שאעבוד מהמשרד 5 ימים בשבוע. עברתי דירה כמה שבועות לפני הלידה וכעת אני גרה במרחק שעה וחצי נסיעה מהמשרד (30 ק"מ בערך, פשוט הדרכים פקוקות מאוד). תכננתי לחזור לעבוד במתכונת שבה תמיד עבדתי, מהבית עם גיחות מדי פעם למשרד. כמובן שאם אצטרך להיות תמיד במשרד, לא אוכל להישאר שם ואיאלץ להתפטר. השאלה שלי היא האם יכולים בכלל לזמן אותי לשיחה כזו על הגדרת התפקיד בזמן שאני בחופשת הלידה שמגיעה לי כחוק, של 26 שבועות. והאם יכולים בכלל לשנות לי את התנאים כל עוד לא עברו חודשיים מתאריך החזרה שלי לעבודה? הבנתי מהאינטרנט שלא אמורים לשנות כלום בזמן הזה. מה הצעדים שלי במצב כזה?
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:15
שלום רב, המעסיק אינו יכול לשנות את מתכונת עבודתך במשך 60 יום מיום שתשובי מחופשת הלידה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  11.06.2025
מחבר: דינה תאריך: 11.06.2025 שעה: 21:53
איך מעביד צריך לעשות חישות שעות נוספות לפי שעות יומי או שבועי אני עובדת 6 ימים בשבוע כול יום בן 8 ל12 שעות ביום
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:12
שלום רב, החישוב לשעות נוספות הוא יומי כלומר כל יום בודקים אם עברת את שעות הבסיס הרי שעל כל דקה מעבר לכך יש לשלם שעות נוספות. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  10.06.2025
מחבר: שוש תאריך: 10.06.2025 שעה: 18:34
שלום רציתי לדעת האם יש תוקף להודעת העובד על התפטרות בע״פ או שחייב הודעה בכתב , בנוסף מבחינת הפיצויים אני רוצה להעביר מכתב מסודר על התפטרות כאשר חלק מהשנה הושלמה כאשר הייתי בבית עם חופשת מחלה האם זה תקף להשלמת שנה בשביל להגיש התפטרות ולהיות זכאית לפיצויים לפי החוק בתודה …I
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:10
שלום רב, התפטרות עדיף לנהל בכתב זה חוסך חילוקי דעות אם היתה או לא היתה התפטרות. כל עוד המחלה היתה באישור רופאי והיו לך ימי מחלה צבורים אזי מדובר בתקופה שנחשבת כעבודה לצורך פיצויי פיטוירן. בכל מקרה במקרה של התפטרות מגיע לעובד רק מה שנצבר לזכותו בקרן הפנסיה שלו ברכיב הפיצויים. בהצלחה אביבה בורנובסקי עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  09.06.2025
מחבר: רות תאריך: 09.06.2025 שעה: 17:24
לעו"ד אני עובדת בחברה פרטית גדולה וידועה. אני מעצבת אתרים (בלשון פשוטה) האם למעסיק או ליתר דיוק למזכירות (מטעמו) מותר להתקשר אלי לאחר שעות העבודה. בתום יום העבודה שלי. *האם מותר להם / להן להתקשר אלי ? הרי- אני לא יכולה לדעת מתי ההתקשרות בהוראה ישירה מצד המעסיק ומתי של המזכירות עצמן שרוצות לברר שאלה או לתת הנחיה לשינוי (?) מיותר לציין שהדבר מפריע ומכביד וללא תשלום *האם יש הבדל בין פניה בהוראת המעסיק לפניה של המזכירות שעובדות ומועסקות מטעמו בחברה ? *האם יש דרך לחשב התקשרות בשעות שאחרי שעות העבודה (מסיימת בשעה 15:00) ומתקשרים עד שעה 22:30 בלילה כמה פעמים בחודש ? תודה רבה לך
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:06
שלום רב, אני מבינה שאת שכירה, ולכן כל תקשורת לאחר שעות העבודה המקובלות הינה עבודה בשעות נוספות ועליך לדרוש את שעות העבודה המעמסיק. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  09.06.2025
מחבר: אסתי תאריך: 09.06.2025 שעה: 16:21
שלום. אם אני גרה עובדת בירושלים ואני עוברת דירה לרחובות. כך שיוצא שיהיה לי קשה להגיע כל יום לעבודה בתחבורה הציבורית. האם אני יכולה לדרוש פיצויים כמו עובד שמפוטר?
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:03
שלום רב, לצערי רחובות אינה מוגדרת בתקנות כעיר שאם עוברים אליה זכאים להתפטר ולקבל פיצויים מלאים. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  08.06.2025
מחבר: מירב תאריך: 08.06.2025 שעה: 22:11
שלום רב רציתי לברר אני עובדת שעתית עזבתי את מקום עבודתי לפני שנתיים בבואי לקבל את פדיון החופש המעסיק חישב לי את הפדיון לפי שכר המינמום הנהוג כיום האם זה תקין? והאם בחישוב פדיון חופש מחשיבים גם שעות נוספות?
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 16:01
שלום רב. פידיון חופש מחשבים לפי השכר השעתי שהיה ביום סיום העבודה. אין קשר בין פידיון ימי חופשה לשווי שעה נוספת. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבדה
  07.06.2025
מחבר: ישראל אביעזר תאריך: 07.06.2025 שעה: 22:07
מתקרב לגיל 67 המעסיק רוצה שאפרוש ביום הולדת 67 אני מעוניין להמשיך האם יש חובה לעשות לי שימוע ?
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 15:59
שלום רב החוק קובע כי גיל הפרישה הינו גיל 67 ואם אינך עומד בקריטקיונים מסוימים אין חובה להמשיך ולהעסיק אותך. בהגיעך לגיל 67 עליך לצאת לגימלאות ומכאן שאין צורך בניהול שימוע כי אף אחד לא מפטר אותך. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  07.06.2025
מחבר: קובי תאריך: 07.06.2025 שעה: 20:51
לעורכת הדין 1.כבר שלוש משכורות לא משלמים לי את כל הסכום שמגיע לי. בכל פעם אומרים טעות ושוכחים לשלם. פעם חסר ימים ופעם חסר נסיעות ופעם חסר שעות וכל "הטעויות האלה הצטברו נגדי - מה עושים ? 2.האם זה נכון שיש למעסיק אפשרות חוקית לשלם משכורת גם עד 15 לחודש. *במידה וזה נכון- האם מגיע לי איזה תוספת על העיקוב ואיחור פוגעני במשכורת החודשית שלי ? 3.מתי מתקיים הלנת שכר - ואיך נכון להתמודד? תודה רבה לא מבין מעסיקים שמתנהגים כמו פושעים
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 15:56
שלום רב, כדי לרפא את הטעויות שנעשות לך בשכר עומדת לרשותך האפשרות לתבוע את המעסיק בגין הכספים שהוא חייב לך . עוד בהתאם לחוק יש לשלם שכר עד ליום 09 לכל חודש כלומר העובד צריך לראות את השכר בחשבונו ביום 10 לחודש ובשום פנים ואופן לא עד ה-15 לחודש. הלנת שכר מתקיימת כאשר המעסיק לא משמם בזמן את השכר, עלי להוסיף כי בתי הדין מאוד רחמנים עם מעסיקים ואינם מטילים עליהם פיצויי הלנת שכר. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  06.06.2025
מחבר: נועה תאריך: 06.06.2025 שעה: 7:51
שלום רב, אני חתומה בחוזה העסקה אישי למסור הודעה מוקדמת של 45 יום במקרה וארצה להתפטר. החוק מחייב לתת הודעה של חודש ימים בלבד . האם מותר למעסיק לקזז לי ימי עבודה במקרה וארצה לעזוב לפני 45 יום? תודה על המענה
  06.06.2025
מחבר: נועה תאריך: 06.06.2025 שעה: 7:51
שלום רב, אני חתומה בחוזה העסקה אישי למסור הודעה מוקדמת של 45 יום במקרה וארצה להתפטר. החוק מחייב לתת הודעה של חודש ימים בלבד . האם מותר למעסיק לקזז לי ימי עבודה במקרה וארצה לעזוב לפני 45 יום? תודה על המענה
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 15:51
שלום רב, אקדים ואומר כי הסכמים יש לכבד ולכן אם חתמת על הסכם שבו את אמורה לתת 45 ימי הודעה מוקדמת אני ממליצה בחום לכבד את ההסכם. אומנם יש פסיקה בבית הדין האזורי בירושלים שקבעה כי אם ימי ההודעה המוקדמת חורגות מהקבוע לחוק הם יעדיפו את נחוק אך יש לשים לב כי מדובר הפסיקה של האזורי שאינה הלכה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  04.06.2025
מחבר: דרור תאריך: 04.06.2025 שעה: 14:14
לעו"ד שלום רב אני מתגורר ועובד בחברה באילת וזומנתי לישיבת צוות- במרכז. 1.האם יש להעמיד לרשותי כיסוי ביטוחי באותו יום של הטיסה? 2.האם שעות העבודה מתחיל מרגע היציאה מהבית ועד החזרה הביתה (כולל זמני ההמתנה ובזבוז הזמן בשדה) ? 3.האם שעות העבודה מתחיל מרגע העליה למטוס ועד החזרה בנחיתה ? 4.האם היציאה מוקדם מהבית ועד ההמראה וההפך בחזרה עד הנחיתה כל אותם השעות מגיע לי ארוחה קלה לפחות- אחת בכיוון ? תודה רבה בכבוד רב
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 15:48
שלום רב, לא הבנתי איזה כיסוי ביטוח אתה מבקש, זימון הישיבה הינו חלק משעות העבודה ואותו ביטוח שחל בזמן העבודה יחול גם באותו יום של הישיבה. לא כתבת בתיאור האירוע אם אתה עובד שעתי או במשכורת, בכל מקרה אם אתה עובד במשכורת אזי כל יום כולל זמן הטיסות והפגישה עצמה הינו יום עבודה רגיל. אם אתה עובד שעתי יש לבדוק אם כל הזמן שבו אתה עוד לרשות המעסיק כלומר זמן הטיסות ההמתנה והישיבה עצמה . לסיכום נראה לי שישיבה במרכז הארץ הינה כמו ישיבה באילת רק בתוספת הטיסה ולכן זה כמו יום עבודה רגיל. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  04.06.2025
מחבר: אור תאריך: 04.06.2025 שעה: 13:22
‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה ‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה ‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה
  04.06.2025
מחבר: אור תאריך: 04.06.2025 שעה: 13:22
‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה ‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה ‎שלום האם ניתן להתחיל עבודה לפני סיום עבודה אחרת כלומר אני עובד בחברה כמה שנים טובות והפסקתי להגיע לפני שנה הוצאתי מחלה על חלק מהתקופה המעסיק מנסה לגרום לי להגיע ואני כל הזמן דוחה את החזרה שלי לפני כמה ימים התקשר טלפונית ועדכן שהחברה שוקלת את המשך העסקה שלי מה האמירה הזו מהווה מבחינה משפטית ? בנוסף מה האינטרס שלו שאני אתפטר וזה יהיה מצידי ולא פיטורים מצידו , במקביל מצאתי עבודה אחרת האם אני יכל להתחיל אותה לפני שסיימתי עם מעביד קודם כי אני לא מתכוון להתפטר מיוזמתי או שיכל להיות לזה השלכות בעייתיות בהמשך מול מס הכנסה או כל גורם אחר האם הוא יכל לשלול פיצויים שהופרשו כבר ? ‎בתודה
  22.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 22.06.2025 שעה: 15:42
שלום רב, מהסיפור עולה כי אתה לא עובד כבר שנה מפאת מחלה, כאשר נראה כי הסתיימו לך ימי המחלה והמעסיק מבקש כי תשוב לעבודה ואתה רשום עדין כעובד אצל המעסיק לצערי נראה כי נטשת את מקום העבודה על כל המשתמע מכך כלומר לא מגיע לך פיצויים מלבד אלו שנמצאים בקרן הפנסיה על שימך , אם תתחיל לעבוד אצל המעסיק החדש הרי שמוטלת עליך החובה לעשות תיאום מס ולשאלה האחרונה המעסיק יצטרך לפנות לבית הדין ולתבוע את שלילת פיצויי הפיטורין שנמצאים בקופת הפנסיה על שימך. בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין נטישת מקום העבודה הקודם. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  25.05.2025
מחבר: אור אור תאריך: 25.05.2025 שעה: 13:19
שלום ,אני עובדת כ11 שנה במקום עבודה לפני שנה וחצי הפסקתי להגיע יש לי אישורי מחלה על חצי שנה בלבד , אני נמצאת במצב של העדרות ללא יתרה שנה וחצי היום הודיעו לי טלפונית על כך שהחברה שוקלת המשך ההעסקה , השאלה שלי למה אני זכאית מה צריך לדרוש בגמר חשבון מול המעסיק האם הם מחוייבים לשימוע ונתינת חודש או שהם ישלחו מכתב למייל וזהו. האם הם יכולים לשלול פיצויים במצב כזה בתודה אור
  03.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 03.06.2025 שעה: 15:37
שלום רב, מהשאלה אני לא מבינה האם נטשת את מקום העבודה או שיש לך אישורי מחלה לכל התקופה רק שנגמרו לך ימי המחלה ולכן לא משלמים לך עליהם. בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  21.05.2025
מחבר: מלכה תאריך: 21.05.2025 שעה: 11:49
שלום, עובדת 7 חודשים ברשות מקומית ועקב מחלה כרונית נעדרתי 3.5 חודשים כל פעם כשבועיים וחצי לסירוגין. שאחתי האם ניתן לפטר אותי בגלל זה? אמרו לי שיזמנו אןתי לשימוע לפני פיטורים. המליצו לי להתפטר על עניין בריאות כדי שאם בעתיד ארצה לעבוד אוכל לחזור כי זו התפטרות ולא פיטורים. את העילה לפיטורים הם תולים בכך שלא הספקתי להיות מקצועית כי הכל התעכב אצלי. האם כשאי לי להתפטר? האם מותר לפטר במצב כזה והאם אם אני אתפטר לא אהיה זכאית לאבטלה? בנוסף שאלה הכי חשובה אם מזמנים אותי לשימוע ואני מחליטה להתפטר לפני השימוע האם ההתפטרות תקפה או זה כבר נחשב פיטורים? תודה
  03.06.2025
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 03.06.2025 שעה: 15:34
שלום רב, אם את עובדת רק 7 חודשים ומתוכם חלית 3.5 חודשים את לא מוגנת ואפשר לפטר אותך, כמובן שצריכה להיות סיבה לפיטורין, לעניין שאלת דמי אבטלה לידיעתך עליך לעבוד תקופה לפני שתהיה זכאית לדמי אבטלה וגם אז אם תתפטרי יהיה עליך להמתין את תקופת האכשרה לפני שתקבלי דמי אבטלה. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני העניין זה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת פורום דיני עבודה
  1. «
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
  13. »