חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

הוספת תגובה לפורום

חזרה לפורום
מחבר: דסי תאריך: 13.11.2025 שעה: 9:13
שלום רב, אנחנו בתהליכי תמא 38/2. נשאלה השאלה: האם אחרי הריסת הבנין והתחלת הבניה במקרה של תאונה במתחם- הנפגע יכול לתבוע גם את הדיירים ולא רק את היזם( שביטח את עצמו בגין העבודה במתחם). קראתי היכן שהוא שעם הריסת הבניין הדיירים הם רק בעלי זכיות בשטח שנהרס ואינם בעלי הדירות ולכן לא ניתן לתבוע אותם בנוסף לתביעה המופנית ליזם? תודה דסי
הוספת תגובה      הדפסת הודעה      פתח בחלון חדש


הוספת הודעה חדשה לפורום:

: ניתן להשתמש בשם בדוי
: לתשומת ליבך: כתובת האימייל לא תוצג באתר
: מספר הטלפון לא יוצג באתר אלא רק לעיני מנהלי הפורום
:
: