חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

הוספת תגובה לפורום

חזרה לפורום
מחבר: אבי לב תאריך: 04.10.2021 שעה: 18:01
שלום אני מתגורר בירושלים בבנין שפינה אחת מתוך 4, דהיינו הבנין בנוי בריבוע שבאמצע יש חלל, ובכל אחת מהפינות יש טור של דירות, ובפינה אחת עשו הרחבות ב2007 כולל ממדי"ם, ולפי מה ששמעתי מ2005 יש חוק שכל בנין ישן שעובר איזושהי הרחבה חייב להביא אישור מהנדס שההרחבה מחזקת את הבנין. יזמים של תמ"א שהבאנו לבנין אומרים שבגלל שהבנין קיבל אישור מהנדס שהוא עבר חיזוק, אין לבנין זכאות לתמ"א 38, על פניו זה לא הגיוני כי הבנין אינו מחוזק רק פינה אחת בלבד, מה הכלל בכזה מקרה?
הוספת תגובה      הדפסת הודעה      פתח בחלון חדש


הוספת הודעה חדשה לפורום:

: ניתן להשתמש בשם בדוי
: לתשומת ליבך: כתובת האימייל לא תוצג באתר
: מספר הטלפון לא יוצג באתר אלא רק לעיני מנהלי הפורום
:
: