מחבר: יוסי
תאריך: 19/05/2022
שעה: 11:55
בתאריך 10.2.2020 סיימתי לעבוד במשרד לבטחון פנים (כבאות והצלה) ועדיין ממשיכים לשלוח לי תלושים כל כמה חודשים. לאחרונה קיבלתי טופס דין וחשבון של המעסיק שמאשר שעבדתי אצלו ב-2021. פניתי אליהם והם טענו שקיים חוב של כ-1300 "ח בעקבות כך שהם בטעות עדכנו תאריך סיום העסקה ב-27.2 במקום 10.2 ועקב כך שולמו לי תוספות. ביקשתי מהם להראות לי בדיוק היכן זה כתוב, וחישובים מפורטים של איך הם הגיעו לסכום הזה ועדיין לא קיבלתי תשובה. האם אני אמור להחזיר חוב שלטענת המעסיק הוא שילם לי בגלל טעות שלו? האם עובדים אמורים להחזיר כספים למעסיק ששולמו להם בטעות? המעסיק לא שולח לי פירוט של חישובים איך הגיע לסכום הזה אלא פשוט טוען שיש לי חוב ואם לא אשלם אותו יגישו תביעה לביה"ד לעבודה.