חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

פורום עורכי דין

פורום דיני עבודה
מנהלי הפורום:
אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת

כולנו – עובדים ומעסיקים כאחד – נתקלים מפעם לפעם בשאלות הנוגעות למשפט העבודה, הכולל בחובו תחומים שונים ומגוונים כגון פיצויי פיטורין, הלנת שכר, שעות נוספות והסכמי עבודה. אנחנו באתר "פסקדין" מזמינים אתכם להיכנס לפורום דיני עבודה ולקבל תשובה על כל שאלה. המענה בפורום נועד למתן מידע כללי וראשוני בלבד ולא נועד בשום מקרה לשמש כיעוץ משפטי ו/או כתחליף ליעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה
חיפוש בפורום:
חבר הודעה חדשה
תאריך
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:48
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 14:56
שלום המעסיק האחרון שלקח על עצמו את כל החובות של העובדים זה הוא שצריך למלא את טופס 161 בהצלחה אביבה בור4נבוסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:48
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  24.05.2023
מחבר: עובד שכיר שחושב להתפטר תאריך: 24.05.2023 שעה: 15:13
זו סיטואציה די מורכבת. מצד אחד העובד התפטר ואינו זכאי לפיצויי פיטורין כלל. מאידך, החברה פשטה רגל במהלך תקופת ההודעה המוקדמת. האם בכל זאת העובד זכאי לדרוש מהביטוח לאומי פיצויי פיטורין?.
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:48
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אנונימי תאריך: 23.05.2023 שעה: 22:17
שלום. האם חברת מיקור חוץ בעולם ההייטק (ממנה אני מקבל שכר) רשאית לדרוש סכום **מלא** עבור עלות הכשרה (שבלי קשר לשאלה - לא תרמה למילוי התפקיד במקום העבודה בשום אופן ולא קשורה לתפקיד עצמו אני ממלא). השאלה שלי היא: האם ה"קנס" שאותו התחייבתי לשלם בחוזה באם אעזוב את מקום העבודה בטרם ימלאו 24 חודשים צריך להיות יחסי בהתאם לוותק שלי? כלומר, האם אני צריך לשלם את מלוא הסכום למעסיק גם אם חלפה חצי מתקופת ההעסקה? למיטב ידיעתי זה אמור להיות יחסי בהתאם לוותק ודרישת המעסיק לתשלום מלא של הקנס עד היום האחרון אינה חוקית. אשמח לתשובה, תודה!
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:50
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:49
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 14:54
שלום רב, כדי לענות על השאלה הנ"ל יש לקרוא את הסכם העבודה שלך מה בדיוק כתוב בו. ישנה פסיקה ארוכה שקובעת שאם מעסיק שלח את העובד לקורס והעובד עוזב לפני תום תקופה מסומית שנקבעת בהסכם עליו לשלם למעסיק את עלות הקורס. בכל מקרה כמו שאמרתי יש לקרוא את ההסכם העבודה. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:50
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  22.05.2023
מחבר: חיי תאריך: 22.05.2023 שעה: 5:36
שלום רב אני עובד משנת 2017 במקום עבודתי לאחרונה הגעתי לסיכום מול המעסיק להמשיך בעבודתי בשכר משודרג עם חשבונית . איך אוכל לוודא שבעקבות הסיכום החדש אני לא אפגע בפיצויים וכו כלומר האם הסטטוס שלי יהיה שהתפטר מעבודתו ? האם בחוזה בינינו צריכים להיכנס סעיפים בנושא ?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:50
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 23.05.2023 שעה: 11:59
שלום רב, כדי להבטיח את עצמך עליך לקבל יעוץ פרטני עם הסכם מסודר, ולכן אני ממליצה לך לפנות ליעוץ אישי בעניין זה בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במנשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:51
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  20.05.2023
מחבר: אביטל תאריך: 20.05.2023 שעה: 16:21
שלום, אני עובד כיועץ חיצוני בארגון שהוא עמותה, כבר שבע שנים.לאור שינוי בהרכב ההנהלה נראה שהמגמה היא לפטר אותי ובינתיים היחס הפך לבלתי נעים במיוחד. אני בהסכם יועץ חיצוני ומשולם בחשבונית מדי חודש. הסעיף על סיום הוא בהתראה של שבוע. אני תוהה האם בעצם הם מתנהגים כך כדי שאניח מפתחות ואלך כי אולי אחרי כמה אני זכאי באופן כלשהו לפיצוי כלשהו או שלמרות השנים זה לא משנה והתראה של שבוע תופסת כמו בהתחלה? מציין כי איני יודע בארגון אלא מגיע לפגישות ע"פ קריאה ועושה מלאכתי מרחוק תוך דיווח שוטף. לא ברור לי הסטטוס שלי והאם אחרי כמה שנים יש זכויות כלשהן. האם פשוט לעזוב או לחכות שהם יודיעו על סיום ולדרוש אם אכן מגיע לי. תודה רבה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:52
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 23.05.2023 שעה: 11:57
שלום רב, אתה קורה ללעבודה שלך יעץ חיצוני ולכן נראה לי שאתה מחוץ למערכת ולא חלים עליו דיני העבודה. אך חייבים לבדוק את המעמד שלך בהתאם לקריטריונים שבפסיקה. ולכן אני ממליצה לך לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פםורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:53
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  19.05.2023
מחבר: שרון תאריך: 19.05.2023 שעה: 17:46
האם תוספת מקצוע נכללת בחישוב השכר הפנסיוני?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:57
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 23.05.2023 שעה: 11:55
שלום רב, אלה הרכיביםשצרכים להכלל בהפקדות לקרן םנסיה שכר יסוד, תוספת ותק, תוספת יוקר המחיה, תוספת משפחה, תוספת מחלקתית ותוספת מקצועית בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 1:00
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  18.05.2023
מחבר: רון כהן תאריך: 18.05.2023 שעה: 17:58
במהלך שימוע פיטורין טען המנהל שאני מקבל ברמה יומית תלונות מלקוחות דבר אשר הפתיע אותי מאוד, מעולם לא אמרו לי בזמן אמת שיש תלונה ונתנו לי להציג הגנה או את גירסתי בנוסף שביקשתי דוגמה למקרה שקיבלתי תלונה המנהל לא סיפק לי ורק הזכיר מקרה שקרה לפני כחודש אשר דיברנו אליו כבר.... האם ניתן לפטר אותי בגלל תלונות מלקוחות שלא הציגו בפני מעולם, לא נרשמו באופן רשמי ולמעשה הם רק בעל פה ויש ספק שקרו? האם אחרי שנושא זה עלה בשימוע פיטורין אני יכול לדרוש שכל תלונה כנגדי תעבור ישירות אליי ואם לא תועבר מבחינתי לא הייתה?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 1:00
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 23.05.2023 שעה: 11:52
שלום רב, המעסיק יכול לעלות בשיחת השימוע רק דברים שהוא כתב בהזמנה לשימוע. אם העלה דברים נוספים הרי זה לא תקין. אני ממליצה לפנות ליעוץ משפטי פרטני בעניין השימוע. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 1:01
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  18.05.2023
מחבר: יפית תאריך: 18.05.2023 שעה: 10:11
שלום, התחלתי לעבודה במקום עבודה שעובדים בו משעה 7:00 עד 16:00, ימי חמישי כולם מסיימים ב 15:30. המנהל הישיר מבקש שאשאר עד 16:00, האם יכול לדרוש דבר כזה? כעיקרון אין לי בעיה להישאר, רק מבאס להישאר כשכולם הולכים. תודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 1:02
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  23.05.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 23.05.2023 שעה: 11:50
שלום רב, עך נמעסיק לשלם לך גמול שעות נוספות בגין חצי השעה שאת נשארת יותר בעבודה בהצלחה אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 1:04
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  1. «
  2. 40
  3. 41
  4. 42
  5. 43
  6. 44
  7. 45
  8. 46
  9. 47
  10. 48
  11. 49
  12. 50
  13. »