חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

פורום עורכי דין

פורום דיני עבודה
מנהלי הפורום:
אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת

כולנו – עובדים ומעסיקים כאחד – נתקלים מפעם לפעם בשאלות הנוגעות למשפט העבודה, הכולל בחובו תחומים שונים ומגוונים כגון פיצויי פיטורין, הלנת שכר, שעות נוספות והסכמי עבודה. אנחנו באתר "פסקדין" מזמינים אתכם להיכנס לפורום דיני עבודה ולקבל תשובה על כל שאלה. המענה בפורום נועד למתן מידע כללי וראשוני בלבד ולא נועד בשום מקרה לשמש כיעוץ משפטי ו/או כתחליף ליעוץ משפטי. אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה
חיפוש בפורום:
חבר הודעה חדשה
תאריך
  08.06.2023
מחבר: א ב תאריך: 08.06.2023 שעה: 11:57
שלום רב, רציתי לשאול אם כשחותמים על הסכם פיטורים בהסכמה זה נחשב כמו פיטורים רגילים כלומר שאין תקופת המתנה לדמי אבטלה
  11.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 11.06.2023 שעה: 13:00
שלום רב, יש רק שני מצבים או שפיטרו אותך או שהתפטרת. אם ישנה הסכמה על פיטוירן אזי תקבל מכתב פיטורין רגיל בלי שיהיה רשום שם משהו על הסכמות. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דדיני בעודה
  07.06.2023
מחבר: מור ניסן תאריך: 07.06.2023 שעה: 17:15
בעקבות הליך בירור נישאלתי אם אהיה מוכן לעבור בדיקת פוליגרף. במידה ונתתי הסכמתי כרגע, האם ניתן לסרב ולהתחרט לפני ביצוע הבדיקה?
  11.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 11.06.2023 שעה: 12:58
שלום רב, עובד לא חייב להסכים לבדיקת פוליגרף וגם אם הסכים יכול לקבל עצה משפטית האסורת עךליו לערוך את הבדיקה. בהצלחה אביבה בורנוטבסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:27
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:26
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:35
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  04.06.2023
מחבר: גל בניה תאריך: 04.06.2023 שעה: 17:17
אני עובד ותיק וכדי לחסוך פצויי פיטורין, הבוס המריד את הצוות נגדי, כמה אני מזיק לעסק ולכן העובדים החדשים עושים עצמם כחברים ומוציאים ממני מידע אישי עלי ומשתמשים בו לרעתי,הותיקים גורמים שכל דבר שאעשה אכשל, ולמראית עין מתיעצים ואחר כך באים להראות שההפך הנכון. קשה לי לעזוב- עבודה קלה מאד ועם משכורת יפה. מה עושים? איך שורדים בשואה הזאת? האם יש משהו בחוק שיכול לעזור לי?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:36
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:26
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:42
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 15:56
שלום רב, אני מבינה שאתה לא רוצה לעזוב אך עומדת לרשותך האופציה לתבוע את המעסיק בגין התעמרות בעבודה(רק שתבין שאם תתבע המעסיק כנראה יפטר אותך) יש להתיעץ עם עורך דין כדי להבין האם ישנה כאן התעמרות בעבודה. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני מבעודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:42
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  04.06.2023
מחבר: אבישי תאריך: 04.06.2023 שעה: 11:29
שלום לזכותי נצברו מעל 100 ימי חופשה (צבירהשל 4 שנים בשל אי אפשרות ליציאה לחופשה בשל מחסור בכ"א) האם מעביד יכול למחוק לי ימי חופשה ומה קורה במידה ואני מתפטר מעבודתי- האם הוא חייב לפדות לי את ימי החופשה? תודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:43
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 15:53
שלום רב, החוק קובע כי מותר לעובד לצבור עד שנתיים של ימי חופש וגם זה באישור המעסיק עוד קובע החוק כי ימי חופשה שלא נוצלו ימחקו. אך מתיאור האירוע שלך נראה כי המעסיק מודע לכך שאין באפשרותך לצאת לחופשה ולכן לדעתי יש לנסות לצאת לחופשה גם אם זה לא מתאים מבחינת כ"א. בהצלחה אביבה בורנובסקי, עו"ד ונוטריון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:43
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  01.06.2023
מחבר: אייל תאריך: 01.06.2023 שעה: 15:42
שלום, האם שינוי ססטוס עובד שכיר במקום עבודה לסטטוס עצמאי עם חשבונית הוא חוקי?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:45
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 15:13
שלום רב, כמובן שששינוי סטאטוס משכיר לעצמאי הוא חוקי אך יש לעגן אות בהסכם מסודר להגנת שני הצדדים לשינוי הסטאטוס אני מאוד ממליצה על פניה ליעוץ משפטי פרטני בעניין זה בהצלחה אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:45
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  29.05.2023
מחבר: אילנית תאריך: 29.05.2023 שעה: 10:57
אני עובדת כמצילה בבית מלון. בתלוש המשכורת מופיע סעיף של תוספת מקצוע. כיצד נקבע הסכום של התוספת והאם ניתן לבדוק אם אכן אני מקבלת את הסכום שמגיע לי? תודה.
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:46
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 15:01
שלום רב, ייש ארגון יציג למצלים ואפשר לשאול אותו את השאלה הנ"ל בכל מקרה מגיע למצילים תוספת מקצוע. בהצלחה אביבה בורנובקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:46
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  25.05.2023
מחבר: ראובן תאריך: 25.05.2023 שעה: 7:43
מופיע לי בתלוש שורה שרשום שוי רכב 4060 . ושורה נוספת פיצוי רכב 514 וכל חודש זה משתנה מדוע ? בדקתי ברשות המיסים שהשוי רכב הוא 3770 איך זה מוריד תנטו ?
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:47
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  07.06.2023
מחבר: אביבה בורנובסקי, עו"ד נוטריון ומגשרת תאריך: 07.06.2023 שעה: 14:58
שלום רב, יש הרבה סיבות לשינוי בפיצויי שווי רכב למשל אם אתה מקבל משכורת נטו אזי מבחינה חשבונאית כל פעם המספר של בפיצויי משתנה. אני ממליצה לך לפנות לחשבת השכר בחברה כדי להבין את משמעות שויי הרכב והםיצויי \בהצלחה אביבה בורנבוסקי, עו"ד ונוטירון מנהלת במשותף של פורום דיני עבודה
  08.06.2023
מחבר: zinaadrery תאריך: 08.06.2023 שעה: 0:48
שלום מה שלומך היום, קראתי את הפרופיל שלך התרשמתי, אתה יכול לכתוב לי בכתובת, ( zinaadrery@gmail.com ) נוכל להתחיל משם
  24.05.2023
מחבר: טלי תאריך: 24.05.2023 שעה: 21:08
שלום רב,עובדת בהריון שעברה עם כל הזכויות כולל הוותק למעסיק אחר, אחכ ילדה והועברה שוב למעסיק אחר בתום חופשת הלידה התפטרה שאלתי: מי מבין המעסיקים צריך למלא טופס עזיבת עבודה לקרן הפנסיה והכנת 161? תודה מראש
  1. «
  2. 39
  3. 40
  4. 41
  5. 42
  6. 43
  7. 44
  8. 45
  9. 46
  10. 47
  11. 48
  12. 49
  13. »