מחבר: אורית שיו
תאריך: 04/12/2019
שעה: 22:19
שלום,
נרשמתי לחשבון payoneer, כדי לסחור אונליין באמזון, חברת payoneer מציעה חשבון בנק אמריקאי שדרכו אפשר לסחור באמזון, לאחר כל תהליך הרישום, נשלח אליי טופס חשבון הבנק שלי, את פרטיו הזנתי באמזון. מכיוון שהוסבר לי שפיוניר תעביר את הכספים לחשבון שלי והיא מהווה סוג של מתווך, הזנתי את הפרטים כפי שניתנו לי עם שם של אדם אחר.
כאשר הכסף לא נכנס לחשבון שלי, הבנתי שחלה טעות. פניתי פעמים רבות לחברה כדי לקבל את כספי בחזרה, כל פעם הנציג מודה בטעות החברה ששלחה לי טופס עם פרטים של אדם אחר ושהכסף יוחזר לי תוך 48 שעות. כבר עברו מספר חודשים ודבר לא קרה. מה ניתן לעשות במקרה זה?