לפסק הדין בעניין בגניה דרביאני נ' מטבחי טופז
ביהמ"ש לת"ק בחדרה קבע, כי חב' מטבחי טופז תשלם ללקוחה 14,000 שקלים בשל ליקויים רבים שהתגלו במטבח ולא תוקנו. השופטת נילי פלד: "ניתנו לנתבעת עשרות הזדמנויות לתקן את הליקויים במטבח".
באוגוסט 2005 הזמינה התובעת מטבח מ"מטבחי טופז" בעלות של 27,000 שקלים.
המטבח הותקן בסוף ספטמבר 2005, ולאחר התקנתו התלוננה התובעת על ליקויים שונים. לדבריה, נציגי החברה הגיעו לביתה פעמים רבות לצורך תיקון הליקויים, אולם לא הצליחו לתקנם.
בספטמבר 2007 התקיים דיון בתביעתה של התובעת, וביהמ"ש מינה מומחה מטעמו שיבדוק את הליקויים, וקבע שחוות דעתו תהיה מקובלת על שני הצדדים.
נציגי החברה לא הצליחו להיפגש עם המומחה, ורק בביקורו השלישי בבית התובעת התאפשרה פגישה בין הצדדים.
לטענת מטבחי טופז, המומחה פעל באופן חד-צדדי, ובשל השתלשלות העניינים, ובעיקר בשל כך שבפגישה המומחה התנהג בצורה מוזרה והתעלם מנוכחות נציג מטבחי טופז, יש לפסול אותו מתפקידו.
אין מקום לאפשר לחברה לבצע תיקונים
השופטת נילי פלד דחתה את הטענה, וקבעה כי לא נפל פגם בחוות דעתו המקצועית של המומחה.
השופטת קבעה, כי היא מקבלת את גישת התובעת, כי אין מקום היום בחלוף 3 שנים מאז הורכב המטבח וניתנו לחברה עשרות הזדמנויות לתקן את כל הליקויים בו, לאפשר לחברה לבצע שוב תיקונים.
השופטת חייבה את החברה לשלם לתובעת סך של 14,000 שקלים, מתוכם על התובעת להעביר למומחה סכום של 3000 שקלים פלוס מע"מ.
לפסק הדין בעניין בגניה דרביאני נ' מטבחי טופז
למדור צרכנות
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.