אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> שמונה טכנאים לא פתרו את הבעיה - HOT תפצה

שמונה טכנאים לא פתרו את הבעיה - HOT תפצה

מאת: ניצן בן הלוי-ארביב, עו"ד | תאריך פרסום : 02/03/2010 15:32:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין עו"ד סיוון נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת בע"מ

שמונה טכנאים לא הצליחו לתקן תקלות עליהן דיווח לקוח שרכש את חבילת התקשורת של HOT. בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים חייב את HOT לפצות את הלקוח וקבע כי התנהלותה הייתה רשלנית.

עו"ד עצמאי רכש מ-HOT חבילת תקשורת משולשת. לטענתו, הוא סבל מתקלות חוזרות ונשנות של ניתוקי קו הטלפון, הפקס והאינטרנט, שלא נפתרו גם לאחר שמונה ביקורי טכנאים, והדבר פגע בעבודתו וגרם לו להפסד לקוחות. בשל כך, הוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים תביעה על סך 30,000 שקלים.

לטענת HOT, הלקוח פנה אליה לראשונה רק לאחר 7 חודשים ממועד ההצטרפות לחבילה, תקלה אחת תוקנה לשביעות רצונו, ואילו שאר מועדי התקלות לא פורטו. כן נטען, כי התקלות לא נבעו מבעיות תשתית של HOT אלא עקב שינויים שערכה ספקית האינטרנט שאינם בשליטתה. בנוסף, טענה HOT, כי טיפלה בכל תלונותיו של הלקוח וכי היא חסינה מתביעות מסוג זה.

התנהלותה של HOT מצביעה על יחס מזלזל כלפי הצרכן

השופט ראובן שמיע קבע, כי בין התובע ל-HOT קיימת מערכת יחסים חוזית לפיה HOT מחויבת במתן שירותי תקשורת תקינים.

נקבע, כי תלונותיו הרבות של הלקוח מעידות על כך שגם אם HOT אכן שלחה טכנאים לתיקון התקלות, הדבר לא בוצע כראוי, ומדובר ברשלנות בשירות ובהפרת מחויבותה כלפי התובע.

כן נקבע, כי לא הוכחה טענתה של HOT כי התקלות אינן באחריותה, וכי היה עליה לבצע בדיקה יסודית ולא להסתפק בשליחת טכנאים בזה אחר זה.

"התנהלות זו של הנתבעת", נקבע, "אשר לא ניסתה באופן אמיתי לבדוק את בעיות התובע מצביעה על יחס מזלזל בצרכן אשר שילם במיטב כספו כדי שמשרדו יפעל כראוי בעידן זה בו יש צורך בתקשורת יעילה בטלפון באינטרנט ובפקס ומהווה התנהגות רשלנית".

לאור זאת נפסק, כי HOT תשלם פיצויים של 3,200 שקלים לתובע, וכן תשא בהוצאות משפט של 500 שקלים.

לפסק הדין בעניין עו"ד סיוון נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת בע"מ

למדור: צרכנות ותיירות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ