אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> פלילי >> סולל בונה תובעת כ-11.8 מליון שקל מאלמנת עובד לשעבר

סולל בונה תובעת כ-11.8 מליון שקל מאלמנת עובד לשעבר

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 06/05/2002 13:51:00 | גרסת הדפסה

חברת סולל בונה ארצות חוץ, חברת אחזקות, העוסקת באמצעות חברות מקומיות בארצות חוץ בתחום הבניה, הסלילה המים והתשתיות תובעת כ- 11.8 מליון שקל מבלנש - ברכה סלומון, אלמנתו ויורשתו של עמוס סלומון ז"ל, מי שעבד כשכיר אצל התובעת באפריקה. התביעה הוגשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עו"ד יהודה רסלר.

התובעת, ביצעה באמצעות חברות זרות שבבעלותה, עבודות בעשרות מיליוני דולרים ברחבי העולם ובאפריקה. התובעת טוענת, כי בספטמבר 1985, נחתם בין החברה הזרה סוניטרה סוסיאטה נשיונל מחוף השנהב, חברה זרה שבבעלות התובעת, לבין עמוס סלומון, ז"ל, הסכם עבודה לפיו מונה המנוח כמנהלה של התובעת בחוף השנהב באפריקה.

התובעת טוענת כי הגב' דבורה שפירא, שהייתה בת זוגתו של המנוח בעשר השנים שלפני מותו, אמרה כי המנוח סיפר לה, כי הוא נוהג לקבל שלמונים ממזמיני עבודות מחו"ל, מספקים ומקבלני משנה וזאת תמורת סידור עבודות אצל התובעת.

עוד סיפרה לפי הנטען כי סלומון נהג לשלשל לכיסו, חלק מהתשלומים שקיבל מהתובעת לשם תשלומים בחו"ל. הגברת שפירא טוענת כי נכחה אישית בעת שסלומון קיבל 40 אלף דולר "שלמונים", מקבלן איטלקי במלון בלזק שבפריס. התובעת טוענת, כי המנוח "צבר" בדרך זו סכומים אדירים של מיליוני דולרים.

התובעת טוענת, כי כל הכספים הנ"ל שהופקדו בבנקים ע"י סלומון ז"ל וכעת הינם ברשות הנתבעת, יורשתו, שייכים לה ועל בית המשפט להורות לנתבעת למסור דו"ח על מצב החשבונות ולהשיב את הכסף לתובעת.

לבקשת התובעת, ניתן בבית המשפט צו זמני, האוסר על המשיבה - בעצמה או באמצעות אחרים, להוציא כספים מחשבונות הנמצאים על שמה ועל שם בני משפחתה האחרים בבנקים בחו"ל.

טרם הוגש כתב הגנה.

אתר המשפט הישראלי "פסקדין".

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום פלילי באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום פלילי
"מכת מדינה": הסובלנות כלפי עבירות מין ברשת נגמרה
עו״ד שי גרין (צילום: סיגל קולטון)

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ