לפסק הדין בעניין ד"ר האזרחי בנימין נגד קבוצת ערוצי זהב ושות' בע"מ HOT חברת
הוט תפצה לקוח ב- 720 ש"ח עבור 9 פעמים שבהן לא הגיע טכנאי להתקין טלפון נייח בדירתו, וזאת לאחר תיאום מראש. כך קבע בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים.
בחודש ספטמבר 2006 התקשר התובע עם הוט בהסכם לקבלת שירותי טלפון נייח לדירתו.
לטענת התובע תשע פעמים תיאמה עמו, נציגת הוט, מועד לביקור טכנאי להתקנה, אך בניגוד למוסכם, לא הגיע טכנאי, ורק בפעם העשירית ביום 22/10/06 הגיע הטכנאי, והתקין את הטלפון.
התובע תובע 4,000 ש"ח המשקפים לשיטתו אובדן ימי עבודה, בהם המתין לשווא בדירתו.
הוט טענה, כי טכנאי ההתקנה ניסה ליצור קשר עם התובע, אך לא הצליח ולכן פעם אחר פעם נדחתה ההתקנה.
הוט מוכנה לפצות את התובע עבור ארבעה ביקורים בלבד שלא יצאו לפועל. היא מוכנה לשלם 80 ש"ח לכל ביקור, וזאת בהתאם לתנאי הרישיון שהוענקו לה בהם נקבע, כי במקרה של ביקור טכנאי סרק תפצה את הלקוח בסך 80 ש"ח.
הוט אחראית לאי הגעת טכנאי השירות
השופט יחזקאל ברקלי מבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים קבע, כי מכיון שהוט לא העידה את הטכנאי ולא הגישה פלט שיחות להוכחת טענתה כי נעשה ניסיון שלא צלח ליצור קשר עם התובע בימי ההתקנה השונים, יש לקבוע כי האחריות בגין אי הגעת טכנאי השירות היא של הוט.
באשר לגובה הנזק- התובע הודה, כי בכל ביקור שלא יצא לפועל, הפסיד שעתיים עבודה בלבד, בשעות שבין 13:00 ל- 15:00. התובע לא הוכיח היכן הוא עובד, מהם תנאי עבודתו ומהו גובה שכרו. לפיכך נקבע, ובהתחשב בהסכמת הוט לשלם 80 ש"ח עבור כל ביקור שלא התקיים, כי הוט תשלם לתובע 720 ש"ח עבור תשעת הביקורים שלא התממשו.
לאור העובדה שהוט חוייבה רק ב- 18% מסכום התביעה, לא ניתן צו להוצאות.
לפסק הדין בעניין ד"ר האזרחי בנימין נגד קבוצת ערוצי זהב ושות' בע"מ HOT חברת
למדור צרכנות
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"
www.psakdin.co.il
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.
פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.