אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> דיני צרכנות ותיירות >> החדרים במלון בניו-יורק לא הוזמנו למועד הנכון- איסתא תפצה

החדרים במלון בניו-יורק לא הוזמנו למועד הנכון- איסתא תפצה

מאת: אורנית אבני-גורטלר, עו"ד | תאריך פרסום : 31/12/2007 11:11:00 | גרסת הדפסה

לפסק הדין בעניין אביגיל אלקחי נגד איסתא -חברת נסיעות בע"מ-רמלה

איסתא התרשלה בכך שלא דאגה להזמנת החדרים במלון בניו-יורק למועד הנכון, ולפיכך תפצה את הלקוחות בגין הסכומים שנאלצו להוציא ובגין עגמת הנפש שנגרמה להם. כך קבע בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה.

התובעים הזמינו מאיסתא מלון לשהות בו בעת ביקורם בניו יורק. השהות במלון הייתה לפרק זמן של 8 לילות. לילה אחד במלון New York Inn ו-7 לילות במלון Hotel 64. השהות במלון הייתה למועדים מ- 10.5.07 עד 18.5.07.

התובעים צוידו בואוצ'ר לבתי המלון ויצאו לדרכם, מבלי שהבחינו כי הואוצ'ר שנשאו בידם, אינו תואם למועדים הרלוונטיים לשהייתם בניו יורק.

בהגיעם לניו יורק ובבואם לעשות check-in למלון Hotel 64, הופתעו התובעים לגלות, כי אין הזמנה על שמם לשהייה במלון לתקופה שסוכמה עם איסתא, וכן הסתבר להם שהואוצ'ר שבידם נושא תאריכים של חודש יולי ולא מאי.

בדיקה במלון עם פקיד הקבלה גלתה, כי בפועל נעשתה ההזמנה עבורם ועל שמם למועד 'הטעות' קרי: לחודש יולי.

לטענת התובעים, לאחר תחינות ובקשות הם נאלצו לשכור חדר חלופי ממצאי החדרים שבמלון, חדר שהיה יקר מזה שהוזמן, ועלותו גבוהה ב-40$ ליום.

מנגד, טענה איסתא טענות רבות, ביניהן הטענה, כי היא תקנה את הטעות שעשתה בקשר למועד ההזמנה. כן טענה איסתא, כי בגלל שהתובעים אחרו להגיע למלון - ההזמנה כולה בוטלה.

איסתא לא דאגה להזמנת החדרים למועד הנכון

השופטת אסתר נחליאלי-חיאט קבעה, כי על איסתא לפצות את התובעים. לדבריה, איסתא התרשלה בכך שלא דאגה להזמנת החדרים למועד הנכון, בכך שלא העמידה את התובעים על החובה להתייצב עד שעה מסוימת כדי לקבל את החדר במלון, ולא הזהירה אותם מפני התוצאות של ביטול ההזמנה כולה אם לא יתייצבו בזמן, ובכך שגרמה לתובעים לשלם עבור חדר יקר יותר.

בית המשפט קבע, כי איסתא תשלם לתובעים סכום של 666$ בגין ההפרש בעלות החדר וכן בגין החזר סכום העיסקה שהתובעים חויבו בתשלומה בניו יורק.

כן נקבע, כי נגרמה לתובעים עגמת נפש לא מבוטלת, ועם זאת, לדברי השופטת: " לא ראיתי לקבל את דברי התובעים שטענו כי לא היו יכולים ליהנות מהשהות בניו יורק בגלל שנאלצו לשלם את תמורת המלון".

בהתאם לכך, חויבה איסתא בפיצוי בסך 1,000 ש"ח בגין עגמת נפש.

לפסק הדין בעניין אביגיל אלקחי נגד איסתא -חברת נסיעות בע"מ-רמלה

למדור צרכנות

אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

גולשים בסלולרי? לשירות מיידי מעורך דין הורידו את Get Lawyer
אתר המשפט הישראלי "פסקדין"

קטגוריות


שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





עורכי דין בתחום דיני צרכנות ותיירות באזור :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות בתחום דיני צרכנות ותיירות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ