אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> גזר דין בתיק ת"פ 28101-08-13

גזר דין בתיק ת"פ 28101-08-13

תאריך פרסום : 07/05/2014 | גרסת הדפסה

ת"פ
בית המשפט המחוזי בבאר שבע
28101-08-13
05/05/2014
בפני השופט:
יואל עדן

- נגד -
מאשימה:
מדינת ישראל
עו"ד שטורק
נאשמים:
1. אשר אבוטבול (עציר)
2. ליאור אדרי
3. ליטל גבאי
4. אושרה חגאג
5. ויקטוריה אבוטבול
6. סהר אבוטבול

עו"ד יוגב נרקיס
גזר דין

לנאשם 1

  האישום

1.         הנאשם 1 הורשע, על פי הודייתו, בכתב אישום מתוקן בעבירות של הפקרה אחרי פגיעה, עבירה לפי סעיף 64א'(ג) לפקודת התעבורה [נוסח חדש] (להלן: " הפקודה"), 3 עבירות של נהיגה בזמן פסילה, עבירה לפי סעיף 67 לפקודה, 3 עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, עבירה לפי סעיף 10(א) לפקודה, 3 עבירות של נהיגה ללא פוליסת ביטוח בתוקף, עבירה לפי סעיף 2(א) לפקודת ביטוח רכב מנועי, ניסיון לשיבוש מהלכי משפט, עבירה לפי סעיף 244 ו-25 לחוק העונשין, השמדת ראיה, עבירה לפי סעיף 242 לחוק העונשין, והדחה בחקירה, עבירה לפי סעיף 245 לחוק העונשין.

על פי האישום הראשון בכתב האישום המתוקן, בתאריך 24.6.2013 במהלך נהיגתו של הנאשם ברכב, למרות היותו פסול לנהיגה, פגע הוא בגב' לולה מריה אמדור ז"ל (להלן: "המנוחה") עם הרכב (להלן: " הרכב הפוגע") עת חצתה היא כביש (להלן: " התאונה").

המנוחה נפגעה מהרכב, הועפה אל הנתיב הימני, נחבלה חבלות קשות ומתה מפצעיה בסמוך לאחר מכן.

מיד לאחר התאונה צעק הנאשם "אין לי רישיון אני לא עוצר", ועל אף שידע כי כתוצאה מהתאונה נחבלה המנוחה חבלה חמורה, המשיך בנסיעה רציפה, לא עצר את הרכב, ולא הזעיק עזרה, ולאחר שהמשיך בנסיעתו פנה באחד הרחובות והחנה את הרכב.

הנאשמים 2-3, אשר הינם אחים למחצה של הנאשם 1, נסעו בעת התאונה ברכב הפוגע אולם גם הם לא הזעיקו עזרה.

לאחר התאונה, ביקש הנאשם 1 מהנאשמת 4, בת זוגו, להגיע ולאסוף אותו ואת הנאשמים 2-3, והיא עשתה כן.

על אף הידיעה כי הנאשם 1 היה מעורב בתאונה שבה נגרמו חבלות חמורות ולמרות שזמן מה לאחר קרות התאונה הסתבר להם כי כתוצאה מהתאונה המנוחה מצאה את מותה, המשיכו הנאשמים 1,2,3 בשגרת יומם ורק ביום 8.8.2013 נעצרו בעקבות פעולות חקירה אשר בוצעו על ידי המשטרה.

על פי האישום השני בכתב האישום המתוקן, ובסמוך לאמור לעיל, הנאשמת 5, שהיא אמו של הנאשם 1, יחד עם הנאשמת 4, לאחר שסיפר להן הנאשם 1 אודות התאונה וההפקרה, נסעו למקום הרכב הפוגע, והנאשמת 4 נהגה ברכב הפוגע עד לחניית ביתו של הנאשם 1.

בתאריך 25.5.2013, הנאשם 6, אחיו של הנאשם 1, הזמין מחנות חלקי חילוף, מראת צד כדי להרכיבה במקום המראה אשר נפגעה במהלך התאונה, אולם בפועל המראה לא נלקחה.

בתאריך 26.6.2013, נסעו הנאשמים 1 ו-4 לחנות אחרת לחלקי חילוף לרכב, רכשו מראת צד, והנאשם 1 הרכיבה ברכב הפוגע במטרה למנוע את גילויו כרכב שהיה מעורב בתאונה.

בתאריך 28.6.2013, נסעו הנאשמים 1,4,6 למוסך רכב, לתיקון נזקים אשר נגרמו לרכב הפוגע בכנף הקדמית ימנית ובפגוש הקדמי, כתוצאה מהתאונה.  במועד זה הנאשם 1 נהג ברכב אחר, ואילו הנאשמת 4 נהגה ברכב הפוגע, והרכב הושאר ותוקן.

בתאריך 8.8.2013 הנאשמת 5 התבקשה ע"י משטרת ישראל להתייצב בתחנת משטרה, והיא התקשרה לנאשם 1, אשר הנחה אותה לומר כי רק היא נוהגת ברכב הפוגע ולא הנאשם 1, וכי רכשה את הרכב במצב זה ולא תיקנה או צבעה ברכב דבר.  במהלך הנסיעה, זרקה הנאשמת 5 מהרכב הפוגע חלק פלסטיק אשר היה חלק מהפגוש הקדמי, אשר סברה כי נפגע בתאונה.

סמוך לאמור, הנאשם 1 התקשר לנאשם 7, שהיה מודע למעורבות הנאשם 1, והנאשם 7 הורה לנאשם 1 כי עליו לתאם גרסתו עם הנאשם 6, וכן הדריכו להתחמק מהשוטרים.

כמו כן, בסמוך לאמור, פירק הנאשם 1 את מכשיר ההקלטה בכניסה לביתו, אשר הקליט את מה שקלטו מצלמות המעקב בכניסה לבית, בין היתר, במועד התאונה, והעבירו לנאשם 7, על מנת למחוק את קבצי הזיכרון במכשיר.

במועדים הרלוונטים, הנאשם 1 נהג כאשר לא היה ברשותו רישיון נהיגה תקף עקב פסילתו, וללא פוליסת ביטוח תקפה.

ההסדר וטענות הצדדים

2.         הצדדים הגיעו להסדר טיעון לפיו המאשימה תעתור לעונש מאסר בפועל של 7 שנים ולרכיבי ענישה נוספים, והנאשם יטען באופן חופשי.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ