משאל
איסור על מורה לעטות חיג'אב במסגרת עבודתה - בעד או נגד?
לאחרונה פסק בית הדין האזורי לעבודה בי-ם כי איסור על מורה לעטות חיג'אב במסגרת עבודתה בבי"ס נוצרי בו לומדות בנות נוצריות ומוסלמיות, הינו מידתי ומוצדק לנוכח אופיו ומהותו של בית הספר. מה דעתכם ?
זה לא בית ספר מוסלמי אלא נוצרי.
וכל השנים היא לא עתטה את החיג'אב מה קרה פתאום?כנראה היא קיבלה "הוראה מגבוה"כלומר מאנשי החמאס שרוצים להשתלט על בית הספר הנוצרי כמו שהשתלטו על בית לחם ומנסים להשתלט על כל מקום בשטחים שאיננו מוסלמי,הברירה בידה להמשיך לעבוד שם כמו שעבדה כל השנים או ללכת הביתה.עטיית חיג'אב
מדוע לאסור עטיית חיג'אב כאשר לא אוסרים לבישת חצאית מיני מיני? או לבישת חולצה עם מחשוף זועק? או, איפור?. הלבוש הוא צורת הבעה ונוכחות של האדם. והחיג'אב הוא פריט בלבוש המסורתי של האשה המוסלמית והיא רשאית לעטות אותו לפי אמונתה. איסור העטיית החיג'אב במסגרת עבודתה, יגרום כי האשה לא תוכל לעבוד במקום העבודה הזה מפאת "כבוד המשפחה". הווה אומר, נפגעת האשה בחופש העיסוק שלה בשל אמונתה. אם כך, תתחילו לאסור על עובדות במרכולים ללבוש חצאיות מיני מיני וחולצות שופעות חזה אשר אינם משאירים דבר לדימיון וכן איפור מגרה את ציבור שומרי המצוות הבאים בשערי המרכולים וכך נתחיל לצנזר כל תחום ותחום במקומות העבודה לפי ציביון האוכלוסיה.אם כך, אסור למורות יהודיות דתיות להיכנס בחצאיות
לבתי ספר חילוניים. אסור למורים חובשי כיפה לחבוש את הכיפה בבית ספר חילוני. למה מה שמותר לדתיים יהודיים אסור לדתיים מדתות אחרות?מצבנו מעולה ולא צריכים להיבהל
אין מילים בפיי שיתארו את המצב העגמומי והמקפח שנקלענו אליו אנו העידה המוסלמית, אם מדובר בחופש הדת -חירותו של האדם לנהוג לפי השקפת עולמו הדתית, ומבלי לפגוע כלל בזולת, עקרון כגון דה גובר על האיזון בינו לבין פגיעה בצביון ביה"ס , טענה מופרכת דיה וחסרת שחר . תפנימו את המסר הזה שאצלנו אסור לאישה לצאת בלי הרעלה מעל הראש, ובמידה ושהיא חושפת את ראשה לראווה היא מזלזת בדת, לכן תרפו ממנה ומשאר המורות שהולכות בתלם האמונה הישר, הדרך הישרה ומניבת הפירות. סבורני שבמידה ושתמונת המצב הפוכה היא, אנו כעידה מוסלמית נכבד את שאר הדתות והמנהגים למיניהם, לא נפגע בצביונם של אנשים ובאמונותיהם כי אם נדאג לשלווה ושקט ושלום שישרור בין החברה פלורליסטית שאנו חיים בה ושנמשיך לחיות.צריך לאסור על כל סממן דתי בבי"ס ובכל מקום בו ניתן
מה הקשר בין חיג'אב למשפט פיתגורס?איסור על מורה לעטות חיג'אב
כפי שלא יסכימו בבי"ס מוסלמי שילמד מורה יהודי עם זקן ארוך , פאות וכיפה או כובע של חסיד , או שילמד מורה כומר נוצרי עם גלימה , כיפה וצלבים נוצרים על חזהו, כך לא ראוי ויעורר אי נוחות , שתלמד מורה -תלמידים נוצריםכשהיא מכוסה בחיג'אב. מורה צריך לתת תחושה נוחה וניטראלית.המורה צריך להוות דוגמה למה שהוא מלמד ולא את השקפתו
הגיע הזמן שבבתי ספר של מדינת ישראל יפסיקו להיות כמו במדינות מפגרות (מנטאלית) כדוגמת המדינות המוסלמיות עיין ערך אירן ושו"ת צריך לדעת מדינת ישראל היא לא אירן ולא מדינה קטולית כואתיקן וכו' אנו מדינה שנותנת חופש דת אבל מכאן ועד ללבוש סממנים כאלה הדרך רחוקהאיסור חיג'אב
מעניין איך נגיב כאשר אותו בימ"ש יאסור גם על חבישת כיפה ...אין לנו על מה להיתלוננן זו מדינת חוק וכאשר
בית המישפט החליט אז החליט וזהו יש לכבד החלטה שיפוטית גם אים לא ניראה לך אתה ואני חיים במדינה יהודית ולכן אין דינך כדיני בבית ספר ממלכתי תינהג ע"פ החוק שהמדינה מממנת אותה לכל היפים והיפות שבינינו חידלו כבר מכך שאתם תוקפים החלטה שהחוק איליו ברורה רוצים חוק אחר גירמו לשינויו צריך חכי"ם אקטיביים בכנסת אבל ממש לא צריך שם "יפי נפש"פטחז איוב ובזכות ובחסד שפחד גם להיזדהות בשמו
לאיוב המדיניות של העם היהודי שרואה איך מדינות האיסלם משתלטות על חיינו וכן ישנם כאלה ואני ביניהם שחוששים שתישטלתו בהתחלה בדרכי נועם ולאחר מכן באלימות כפי שאיסלם הקיצוני נהג לעשות כמו בעזה ,אים אישה אסור לה לצאת ללא הרעלה מה כן מותר לה לעשות עים או בלי הרעלה? הרעלה לא תעזור לה לשמור על צניעותה אים לכך הינך מיתכוון, אני רואה את זה איך המיגזר הערבי הולך ומישתלט או מנסה להישתלט באמצעים דמוקרטיים על בתי הספר ולאחר מכן על כל מקומות שהציבור הערבי ילך לשם די כבר היגזמתם חידלו מהניסיונות הנילוזים האלה כי אתם ממאיסים את עצמיכם גם על כאלה שיסכימו בגדול שאתם מקופחים בין קיפוח ללבישת חיג'ב המרחק גדול מאוד יוצא איפוא שראתם הם אלה המקפחים ולא היהודים אנחנו לא אירן ולא ערב הסעודית אנחנון כאן במדינה יהודית שעליך לכבדה להנות מזכויות שהיא כן מעניקה לך כי כבר שלב המיסכנות שלכם עומד להגיע לקיצו , כשאתה כותב לכבד שאנו צריכם לנהוג יעני בנהורות אתה מיתכוון כמו בארה"ב או כמו בצרפת למשל אני חושב שהפסיקה כפי שניפסקה היא נכונה בהחלט ,ו