חפש עורך דין לפי תחום משפטי
- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
תקנות הנמלים, תשל"א-1971
תקנות הנמלים, תשל"א-1971 1
בתוקף סמכותי לפי סעיפים 20(ב) ו-21 (ב) לחוק רשות הנמלים, תשכ"א-1961 (להלן - החוק), וסעיף 60 לפקודת הנמלים (נוסח חדש), תשל"א-1971 (להלן - הפקודה), ובאישור הממשלה, אני מתקין תקנות אלה:
פרק ראשון: פרשנות
1. הגדרות (תיקון: תשל"ג, תשמ"ה, תשנ"ה, תשנ"ט)
בתקנות אלה -
"בעל כלי שיט" - לרבות חוכר כלי שיט או סוכנו של כל אחד מהם;
"הוראת מסירה" - כמשמעותו של צו מסירה בסעיף 14 לפקודה;
"הרשות" - רשות הנמלים והרכבות;
"זמן העבודה הרגיל" - שעות העבודה בימי העבודה כפי שנקבעו לכל נמל בתוספת הראשונה;
"ימי מנוחה" - ימי מנוחה הקבועים בסעיף 18א לפקודת סדרי השלטון והמשפט, תש"ח-1948, ויום העצמאות כמשמעותו בחוק יום העצמאות, תש"ט-1949;
"כלי שיט" - כמשמעות ספינה בפקודה;
"מטען במעבר בין נמלי" ((Cargo in Transit Between Ports מטען במעבר דרך ישראל שנתקיימו לגביו תנאים אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי רשות הנמלים בים התיכון ונטען לכלי שיט בנמל אילת, או נפרק מכלי שיט בנמל אילת ונטען לכלי שיט באחד מנמלי הרשות בים התיכון;
(2) הוא הוצהר בנמל כמטען במעבר דרך ישראל, לפני פריקתו מכלי השיט;
(3) הוא לא נארז מחדש מזמן פריקתו ועד להטענתו מחדש;
"מטען במעבר יבשתי" ((Cargo in Transit - מטען שנתקיימו לגביו שני אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי הרשות ומועבר ביבשה לארץ שכנה או מגיע ביבשה מארץ שכנה לטעינה בנמל מנמלי הרשות;
(2) הוא הוצהר כמטען במעבר יבשתי דרך ישראל, לפני פריקתו מכלי השיט או לפני כניסתו לטעינה בנמל;
"מטען במעבר אווירי" ((Cargo in Sea-Air Transit - מטען שנתקיימו לגביו שני אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי הרשות ומיוצא בדרך האוויר לחוץ לארץ או מגיע בדרך האוויר לארץ ומועבר לטעינה בנמל מנמלי הרשות; התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
בתוקף סמכותי לפי סעיפים 20(ב) ו-21 (ב) לחוק רשות הנמלים, תשכ"א-1961 (להלן - החוק), וסעיף 60 לפקודת הנמלים (נוסח חדש), תשל"א-1971 (להלן - הפקודה), ובאישור הממשלה, אני מתקין תקנות אלה:
פרק ראשון: פרשנות
1. הגדרות (תיקון: תשל"ג, תשמ"ה, תשנ"ה, תשנ"ט)
בתקנות אלה -
"בעל כלי שיט" - לרבות חוכר כלי שיט או סוכנו של כל אחד מהם;
"הוראת מסירה" - כמשמעותו של צו מסירה בסעיף 14 לפקודה;
"הרשות" - רשות הנמלים והרכבות;
"זמן העבודה הרגיל" - שעות העבודה בימי העבודה כפי שנקבעו לכל נמל בתוספת הראשונה;
"ימי מנוחה" - ימי מנוחה הקבועים בסעיף 18א לפקודת סדרי השלטון והמשפט, תש"ח-1948, ויום העצמאות כמשמעותו בחוק יום העצמאות, תש"ט-1949;
"כלי שיט" - כמשמעות ספינה בפקודה;
"מטען במעבר בין נמלי" ((Cargo in Transit Between Ports מטען במעבר דרך ישראל שנתקיימו לגביו תנאים אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי רשות הנמלים בים התיכון ונטען לכלי שיט בנמל אילת, או נפרק מכלי שיט בנמל אילת ונטען לכלי שיט באחד מנמלי הרשות בים התיכון;
(2) הוא הוצהר בנמל כמטען במעבר דרך ישראל, לפני פריקתו מכלי השיט;
(3) הוא לא נארז מחדש מזמן פריקתו ועד להטענתו מחדש;
"מטען במעבר יבשתי" ((Cargo in Transit - מטען שנתקיימו לגביו שני אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי הרשות ומועבר ביבשה לארץ שכנה או מגיע ביבשה מארץ שכנה לטעינה בנמל מנמלי הרשות;
(2) הוא הוצהר כמטען במעבר יבשתי דרך ישראל, לפני פריקתו מכלי השיט או לפני כניסתו לטעינה בנמל;
"מטען במעבר אווירי" ((Cargo in Sea-Air Transit - מטען שנתקיימו לגביו שני אלה:
(1) הוא נפרק מכלי שיט באחד מנמלי הרשות ומיוצא בדרך האוויר לחוץ לארץ או מגיע בדרך האוויר לארץ ומועבר לטעינה בנמל מנמלי הרשות; התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
חזרה לתוצאות חיפוש >>
