חפש עורך דין לפי תחום משפטי
- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
הודעה בדבר מתן היתר כללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית
הודעה בדבר מתן היתר כללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית 1
אני מודיע כי בתוקף סמכותי לפי סעיף 231(א)(1) לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן - החוק), נתתי היתר לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית החל מיום כ"ב בחשון התשנ"ט (1 בנובמבר 1999) עד יום כ"ב בטבת התשס"ח (31 בדצמבר 2007) בתנאים המפורטים בתוספת.
(תיקון: תשס"א, תשס"ג, תשס"ד, תשס"ה, תשס"ז)
תוספת (תיקון: תשס"ד)
1. הגדרות
בתוספת זו -
"בן משפחה" - בן זוג, הורים, ילדים, אחים ואחיות;
"גוף ציבורי" - מוסד ציבורי כהגדרתו בסעיף 9 לפקודת מס הכנסה, עמותה, כמשמעותה בחוק העמותות, התש"ם-1980, משרד ממשלתי כהגדרת משרד בחוק שירות המדינה (מינויים), התשי"ט-1959, רשות מקומית ותאגיד שהוקם על פי חוק;
"הגרלה" ו"הימור" - כמשמעותם בסעיף 224 לחוק;
"הגרלה לפרסומת מסחרית" - כל הגרלה שעורך ההגרלה עורך לפי היתר זה במסגרת מבצע שיווק מסוים, ואשר ביצועה מיועד לעודד את מכירותיו או את אספקת שירותיו של עורך ההגרלה, לפי הענין ולרבות הגרלת קניון;
"הגרלת קניון" - הגרלה לפרסומת מסחרית הנערכת על ידי מנהל קניון בהשתתפות כל החנויות והעסקים שבקניון;
"הממונה" - המנהל הכללי של משרד האוצר;
"טופס השתתפות" - טופס, לרבות כרטיס או דבר אחר, בדפוס או בכתב, המאשר או מעיד על השתתפות בהגרלה, לרבות על השתתפות בתחרות כתנאי להשתתפות בהגרלה;
"יום תום מבצע השיווק" - היום התשעים מיום הפרסום הראשון במבצע שיווק כלשהו, ואם תקופת המבצע קצרה מתשעים ימים - היום האחרון של המבצע בו נעשה פרסום;
"מבצע הגרלות" - עריכת הגרלה או הגרלות לפרסומת מסחרית במסגרת מבצע שיווק מסוים במשך תקופה שאינה עולה על 120 ימים רצופים, לרבות יום שלא נערכה בו הגרלה, החל ביום הפרסום הראשון של מבצע השיווק וכלה ביום עריכת ההגרלה האחרונה על ידי עורך ההגרלה;
"מבצע שיווק" - פרסום הגרלה או הגרלות לפרסומת מסחרית במשך תקופה שאינה עולה על 90 ימים רצופים לרבות יום שלא נעשה בו פרסום ולרבות חלוקת טופסי השתתפות;
"מנהל קניון" - תאגיד המנהל קניון ואשר מספק שירותים לכלל החנויות והעסקים שבקניון;
"מפקח" - מי שמונה בידי עורך הגרלה לפקח על ביצוע מבצע השיווק ועל ניהולה ועריכתה של הגרלה לפרסומת מסחרית בהתאם לתכנית ההגרלה ולתנאי תוספת זו;
"עוזר לעורך הגרלה" - מי שעוזר לעורך ההגרלה בעריכת ההגרלה, במבצע השיווק, בהפצת טופסי ההשתתפות ובהדפסתם, למעט המפקח, ולענין הגרלת קניון - גם החנויות והעסקים שבקניון;
"עורך הגרלה" - מוכר טובין או ספק שירותים אשר ביצוע ההגרלות במסגרת מבצע הגרלות מיועד לעודד את מכירותיו או את אספקת שירותיו, לפי הענין וכן מנהל קניון; התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
אני מודיע כי בתוקף סמכותי לפי סעיף 231(א)(1) לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן - החוק), נתתי היתר לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית החל מיום כ"ב בחשון התשנ"ט (1 בנובמבר 1999) עד יום כ"ב בטבת התשס"ח (31 בדצמבר 2007) בתנאים המפורטים בתוספת.
(תיקון: תשס"א, תשס"ג, תשס"ד, תשס"ה, תשס"ז)
תוספת (תיקון: תשס"ד)
1. הגדרות
בתוספת זו -
"בן משפחה" - בן זוג, הורים, ילדים, אחים ואחיות;
"גוף ציבורי" - מוסד ציבורי כהגדרתו בסעיף 9 לפקודת מס הכנסה, עמותה, כמשמעותה בחוק העמותות, התש"ם-1980, משרד ממשלתי כהגדרת משרד בחוק שירות המדינה (מינויים), התשי"ט-1959, רשות מקומית ותאגיד שהוקם על פי חוק;
"הגרלה" ו"הימור" - כמשמעותם בסעיף 224 לחוק;
"הגרלה לפרסומת מסחרית" - כל הגרלה שעורך ההגרלה עורך לפי היתר זה במסגרת מבצע שיווק מסוים, ואשר ביצועה מיועד לעודד את מכירותיו או את אספקת שירותיו של עורך ההגרלה, לפי הענין ולרבות הגרלת קניון;
"הגרלת קניון" - הגרלה לפרסומת מסחרית הנערכת על ידי מנהל קניון בהשתתפות כל החנויות והעסקים שבקניון;
"הממונה" - המנהל הכללי של משרד האוצר;
"טופס השתתפות" - טופס, לרבות כרטיס או דבר אחר, בדפוס או בכתב, המאשר או מעיד על השתתפות בהגרלה, לרבות על השתתפות בתחרות כתנאי להשתתפות בהגרלה;
"יום תום מבצע השיווק" - היום התשעים מיום הפרסום הראשון במבצע שיווק כלשהו, ואם תקופת המבצע קצרה מתשעים ימים - היום האחרון של המבצע בו נעשה פרסום;
"מבצע הגרלות" - עריכת הגרלה או הגרלות לפרסומת מסחרית במסגרת מבצע שיווק מסוים במשך תקופה שאינה עולה על 120 ימים רצופים, לרבות יום שלא נערכה בו הגרלה, החל ביום הפרסום הראשון של מבצע השיווק וכלה ביום עריכת ההגרלה האחרונה על ידי עורך ההגרלה;
"מבצע שיווק" - פרסום הגרלה או הגרלות לפרסומת מסחרית במשך תקופה שאינה עולה על 90 ימים רצופים לרבות יום שלא נעשה בו פרסום ולרבות חלוקת טופסי השתתפות;
"מנהל קניון" - תאגיד המנהל קניון ואשר מספק שירותים לכלל החנויות והעסקים שבקניון;
"מפקח" - מי שמונה בידי עורך הגרלה לפקח על ביצוע מבצע השיווק ועל ניהולה ועריכתה של הגרלה לפרסומת מסחרית בהתאם לתכנית ההגרלה ולתנאי תוספת זו;
"עוזר לעורך הגרלה" - מי שעוזר לעורך ההגרלה בעריכת ההגרלה, במבצע השיווק, בהפצת טופסי ההשתתפות ובהדפסתם, למעט המפקח, ולענין הגרלת קניון - גם החנויות והעסקים שבקניון;
"עורך הגרלה" - מוכר טובין או ספק שירותים אשר ביצוע ההגרלות במסגרת מבצע הגרלות מיועד לעודד את מכירותיו או את אספקת שירותיו, לפי הענין וכן מנהל קניון; התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
חזרה לתוצאות חיפוש >>
