אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> פורום עורכי דין >> פורום דיני בנקאות

פורום דיני בנקאות

פורום דיני בנקאות
מנהלי הפורום:
בנק כיבד המחאות גנובות בחתימה שונה מבעליהן
מחבר: נשדדת תאריך: 02/05/2015 שעה: 12:04
שלום, נגנב מביתי פנקס המחאות (אחד או יותר) ונעשה בו שימוש. הבנק כיבד את ההמחאות עד גבול האשראי ואף הקצה אשראי נוסף באופן חד צדדי כדי לאשר משיכה מוגדלת. הגשתי תלונות במשטרה וסגרתי את חשבון הבנק - אך הבנק לא סגר אותו סופית והגנב ממשיך להציג צ'קים. איזה תביעה יש להגיש ובאיזה תחום עיסוק צריך עורך דין ?

תגובות

תאריך
בנק כיבד המחאות גנובות בחתימה שונה מבעליהן  מיכל שחר, עו"ד 04/05/2015
מחבר: מיכל שחר, עו"ד תאריך: 04/05/2015 שעה: 10:50
שלום, חסרים פרטים בהודעתך, לדוגמא, האם פנית לבנק והודעת להם על דבר הגניבה? (טרם כיבוד השיקים), האם פעלת לפרסום היות השיקים גנובים?, בעיקרון, מדבריך עולה, כי הבנק לא נהג כשורה ויתכן, כי אכן יש לך עילת תביעה נגד הבנק בגין הנזק שנגרם לך, באם הבנק אכן כיבד שיקים בחתימה השונה מחתימתך באופן ברור ובוודאי במקרה שבו הבנק ידע, כי מדובר בשיקים מבוטלים.
אכן כן. ישנה עילה.  נשדדת 04/05/2015
מחבר: נשדדת תאריך: 04/05/2015 שעה: 16:53
מטבע הדברים, לא נכנסתי לפרטים. אך לשאלותייך: פניתי לבנק ברגע שגיליתי את הפעילות החריגה בחשבון. הבנק צריך היה לזהות שהפעילות חריגה: א. כיוון שאינני משתמשת בהמחאות כלל. הפעם האחרונה היתה לפני 4 שנים. ב. אני אדם אחראי שלא חורג ממסגרת האשראי ואילו הסכומים חרגו בעשרות אלפי ש"ח מהממסגרת. ג. ההמחאות נמסרו בבתי עסק באום-אל-פאחם ואילו אני תושבת עיר דרומית. ד. החתימה היתה שונה. הגשתי תלונות רלוונטיות במשטרה ובמקביל ניסיתי למצוא עורך דין. קשה למצוא עורך דין שאינו עובד עם בנק לאומי כדי שלא יטען לניגוד עניינים.
1
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות












כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ