אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> מגזין >> תחום >> מחלוקת בין ההגנה לתביעה במשפט נמרודי

מחלוקת בין ההגנה לתביעה במשפט נמרודי

מאת: פיני קרן | תאריך פרסום : 11/09/2000 16:11:00 | גרסת הדפסה

"מלחמת עולם", כך כינתה היום (ב') שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב ברכה אופיר, את המחלוקת בין התביעה במשפטו של עופר נמרודי, לבין הסנגוריה.

היום אמור היה להעיד עד המדינה ציון ששון, מי שהיה קצין ביחב"ל (היחידה לחקירות בינלאומיות). אולם שוב צצה הסוגייה, האם התובעות עורכות הדין נאוה שילר ופנינה גיא, העבירו לסניגוריה, את מלוא החומר בנוגע להודעותיו של ששון.

עו"ד נאוה שילר טענה, כי לסנגוריה הועברו כל קלטות האזנות הסתר, למעט שיחות פרטיות שהיו בהן. עוד טענה עו"ד שילר, כי נציג הסניגוריה היה ביום ו' האחרון בפרקליטות ועבר על המסמכים אחד אחד. עו"ד שילר טענה כי אין בידה שום קלטת או תמליל שלא הוגשו לסניגוריה. התובעת טענה, כי בחומר יש מחיקות, ומדובר במחיקות של דברים שאינם קשורים למשפט זה (כגון: חומר בנושא דרעי וליברמן), וחלק מן האנשים לא ראו או שמעו עדיין על חומר זה.

הסניגור עו"ד אבי יצחק, טען, כי למרבה הצער, נשמעות הצהרות לא נכונות מטעם הפרקליטות. לדברי אבי יצחק, ציון ששון מוסר הודעות כוזבות, וההגנה נזקקת לחומר שאינו בידיה. עו"ד אבי יצחק אמר, שבמקום להערך להגנה על לקוחו, הוא נאלץ להאבק עם הפרקליטות על חומר, שהיה עליה להעבירו אליו. עוד אמר אבי יצחק, כי נתקבלו הודעות של ששון על פני 30 עמודים, ובהודעות אלו, הוא סותר גרסאות קודמות שלו, עד שאפילו החוקר אומר לו כי קודם אמר אחרת. עו"ד אבי יצחק אומר כי לו נחקר ששון, כי אז לא היה ידוע (לאבי-יצחק) על הגירסה החדשה של ששון, גירסה הסותרת את הקודמת.

הסניגור טוען כי החומר שלא הוגש לו, נמצא בידיה של עו"ד נאוה שילר, וכי היא מסרה אותו לעו"ד משה ישראל, סניגורו של תנ"צ (גימלאי) שמעון שרביט. בעקבות זאת, פנה אבי יצחק לעו"ד נאוה שילר וקיבל 2 קלטות ובהן 18 עדויות.

השופטת ברכה אופיר, אמרה שהיא מאמינה לפרקליטה שילר, כי אין להעלות על הדעת, שפרקליטה תבוא ותשקר בבית משפט. עוד אמרה השופטת, כי כנראה מקור אי ההבנה, הוא בחוסר ההבחנה שנעשה בין הקלטות של האזנות סתר, לבין עדויות של אנשים שונים.

עו"ד אבי יצחק ציין, כי הוא לקח חומר מתיקו של שרביט, ושם יש 100 עמודי עדות של ששון ולא 30 כפי שנמסרו לו, ויש לבדוק מה נאמר במשפט שרביט, שלא נאמר בחומר שהוגש לו. עו"ד אבי יצחק, אמר שחסרות לו הקלטות והוא מבקש למוסרן לו. עוד אמר אבי יצחק, כי אם בקלטות מופיע חומר פרטי, הוא מתחייב שחומר זה לא ידלוף. "מהחומר שקיבלנו, אין אנו מוכנים לחקירתו של ששון" אמר אבי יצחק.

כל הזכויות שמורות לאתר המשפט הישראלי פסק דין

www.psakdin.co.il

המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

פרסומת - תוכן מקודם
פסקדין הוא אתר תוכן משפטי ופלטפורמה המספקת שירותי שיווק דיגיטלי למשרדי עורכי דין,
בהכנת הכתבה לקח חלק צוות העורכים של פסקדין.

שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 


תגובות

הוסף תגובה
אין תגובות
שירותים משפטיים





חיפוש עורך דין לפי עיר :
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות
ערים נוספות











כתבות נוספות

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ