אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 64747-12-16 ברנר נ' א. ב. א. ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ

ת"ק 64747-12-16 ברנר נ' א. ב. א. ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ

תאריך פרסום : 31/07/2017 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
64747-12-16
27/07/2017
בפני השופט:
רועי פרי

- נגד -
תובעת:
עדנה ברנר
נתבעת:
א. ב. א. ויקטורי חברה לניהול ואחזקות בע"מ
פסק דין

1.לפני תביעה קטנה, שעניינה טענה בדבר הטעיית צרכנים בפרסום, לה טוענת התובעת כלפי הנתבעת, בסך של 20,000 ₪.

2.בהתאם לתקנה 15(ב) לתקנות שיפוט בתביעות קטנות (סדרי דין), תשל"ז – 1976, פסק הדין ינומק בצורה תמציתית.

3.התובעת טענה בכתב תביעתה כי רכשה ביום 4.5.16, לקראת חג העצמאות, בסניף של הנתבעת, ברחוב דיזנגוף בתל אביב, אריזות בשר מסוג קבב והמבורגר, תוך שהסתמכה על פרסום שפרסמה הנתבעת בעיתון, לפיו קיים מבצע של 2+2 ב- 19.9 ₪ ליחידה, עם זאת על מוצרי בשר של חב' זוגלובק בחנות, היה שילוט של מבצע זה "2+2", ושילוט נוסף של מבצע: "2 מוצרים ב- 30 ₪", מבלי ציון כי אין כפל מבצעים.

התובעת רכשה 8 אריזות בשר וחויבה ב- 19.9 "ח ליחידה, כך שעל שתי יחידות שילמה

39.8 ₪ ולא 30 ₪ כבמבצע. התובעת ציינה כי מקום המצאות המוצרים בחנות היה מקום צר, ומכאן השילוט היה סמוך, וכך הבינה את הדברים, דהיינו ששני המבצעים תקפים.

הפנתה את תשומת ליבו של הקופאי, וזה טען כי "זה מה שהמחשב נותן". המתינה למנהל הסניף וביקשה לזכותה, או-אז החל זה האחרון לצעוק עליה בפני הלקוחות שבמקום, תוך שציין כי התובעת מביישת את עצמה - "שאני אעזוב אותו כי אני מבזבזת לו את הזמן ושאני רשאית לא לקנות פה" – להלן: "המקרה הראשון".

התובעת קובלת על מקרה נוסף, בסניף האמור, שאירע ביום 21.8.16, בעקבות מבצע שהתפרסם בחוברת המבצעים של הנתבעת לחודש אוגוסט – לפיו ניתן לרכוש 3 אריזות שעועית לבנה של חברת סוגת ב - 10 ₪. (פרסומי הנתבעת – ת/1) – להלן: "המקרה השני".

בקופה המבצע לא הופיע והתובעת נאלצה לשלם מחיר מלא עבור כל אריזה, בסך של 13.9 ₪, דהיינו עבור שלוש האריזות שולמו 41.7 ₪ במקום 10 ₪ כבמבצע.

4.ביום 26.7.17 קיימתי דיון ממצה, במעמד הצדדים, שמעתי עדותה של התובעת כמו גם עדותו של נציג הנתבעת, סמנכ"ל החברה, מר יוסי בן גל ועיינתי בצרופות נוספות שהציגו בפני הצדדים.

5.התובעת קבלה על כך שאיש לא חזר אליה מטעם הנתבעת עת פנתה לרשת באמצעות הפקס.

היות ומדובר באותו מנהל סניף, בשני המקרים, לאור המקרה הראשון בחרה התובעת שלא לפנות למנהל לאחר המקרה השני.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ