אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> לב נ' סקיילקס קורפוריישן בע"מ (סאני תקשורת) ואח'

לב נ' סקיילקס קורפוריישן בע"מ (סאני תקשורת) ואח'

תאריך פרסום : 16/08/2018 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות תל אביב - יפו
54936-12-17
29/07/2018
בפני השופטת:
שרון הינדה

- נגד -
תובעת:
רבקה לב
נתבעים:
1. סקיילקס קורפוריישן בע"מ (סאני תקשורת)
2. סמסונג אלקטרוניקס ישראל בע"מ

פסק דין
 

 

  1. עניינה של תביעה זו השבת מלוא התמורה ששילמה התובעת עבור מכשיר טלפון סלולרי מסוג ,SANSUNG GALAXY S6 ופיצוי התובעת בגין עוגמת הנפש והטרחה שנגרמה לה כתוצאה מהגעתה למוקדי השירות של הנתבע.

  2. לטענת התובעת רכשה מכשיר טלפון סלולרי חדש בחנויות א.ל.מ דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון עבורו שילמה סך של 2,416 ש"ח, ובגינו קיבלה אחריות לשנה.

  3. לאחר הפעלת הטלפון גילתה התובעת כי אינו תקין וניגשה כעבור מספר ימים לחנות א.ל.מ. דיוטי פרי בנמל התעופה שם נאמר לה כי עליה לטפל בנושא באמצעות מוקד השירות של הנתבעות.

  4. בשל מעבר דירה והתחלת עבודה חדשה הגיעה התובעת אל מוקד השירות של הנתבעת ביום 30.5.16.

  5. התובעת תיארה בכתב התביעה ובטיעוניה בדיון שהתקיים בפני, מסכת ארוכה של פניות והגעה למוקד השירות של הנתבעות אשר בסופה המכשיר עדיין אינו תקין.

    התובעת טענה כי לאחר שהמכשיר תוקן פעם אחת ונותר לא תקין, חזרה בשנית אל מוקד הנתבעות ואז לא אותרה תקלה. לטענתה לאחר דין ודברים לא נעים עם מנהל שירות הלקוחות נאלצה לעזוב את המוקד כשהמכשיר עדיין פגום.

    התובעת פנתה למוקד השירות הטלפוני ולאחר שיחות שניהלה עם מנהל השירות, הוא ביקש ממנה להגיע שוב אל מוקד השירות והבטיח לה שאם המכשיר עדיין יימצא פגום הוא יוחלף למכשיר חדש ואף הבטיח לה לפצות אותה עבור הטרטור שחוותה.

    המכשיר לא הוחלף לחדש ולאחר שנגשה פעם נוספת למוקד השירות, נאמר לתובעת כי המכשיר יוחלף למכשיר מחודש ולא למכשיר חדש.

    בין לבין חלפה שנת האחריות ולטענת התובעת הוארכה האחריות.

    בין לבין גם נשבר מסך הטלפון הסלולרי והוצע לתובעת לקבל הנחה על תיקון המסך והחלפת המכשיר למכשיר מחודש.

  6. התובעת סברה כי בפנייתה אל הנתבעות במהלך שנת האחריות קנויה לה הזכות לקבל מכשיר חדש חלף המכשיר המקולקל וזאת לאור פניותיה הרבות וחוסר היכולת לתקנו והיא אינה סבורה כי היה עליה להסתפק במכשיר מחודש.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ