ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
52846-01-18
17/09/2018
|
בפני הרשם הבכיר:
נדים מורני
|
- נגד - |
תובע:
שלמה אורבך
|
נתבעת:
ברימאג שירות בע"מ
|
פסק דין |
1.בתאריך 23/1/18 התובע הגיש תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 15,936 ₪.
2.הנתבעת הינה חברת שירות של מוצרי LG, BEKO, ומוצרים נוספים.
3.התובע רכש מדיח כלים לפני 5-6 שנים מדגם BEKO ובכל עת רלוונטית לא היתה למדיח תעודת אחריות בתוקף.
4.בתאריך 17/12/17 התובע פנה לנתבעת ומסר כי ברשותו מדיח שהתקלקל וביקש לתקנו.
5.לתובע תואם ביקור טכנאי לתאריך 26/12/17 לאחר שהתובע שילם לנתבעת סך של 250 ₪ בגין ביקור טכנאי.
6.בבדיקת המדיח ע"י הטכנאי נמצא כי נדרש להחליף נועל דלת. באותו מעמד הוצע לתובע ע"י הטכנאי לרכוש חוזה לשרות ותחזוקה למשך 3 שנים ובכך הוא יצמצם את עלויות התיקון של המדיח.
7.התובע נענה להצעה ושילם לנתבעת סך של 1,080 ₪ בגין ביטוח למדיח לשלוש שנים, כמפורט בחשבונית 6584 מיום 26/12/17 שהעתק ממנה צורף לכתב התביעה.
8.בתאריך 4/1/18 הוחלף נועל הדלת למדיח ללא כל תשלום והוברר כי קיים צורך בהחלפת הכרטיס הראשי של המדיח.
9.בתאריך 14/1/18, במועד הביקור שנקבע להחלפת הכרטיס הראשי, הטכנאי התקשר לתובע והודיעו כי נראה לו שהכרטיס שברשותו נראה לו לקוי והוא מעדיף לדחות את קריאת השירות למועד אחר להגעה עם כרטיס חדש אחר.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת