ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
|
2842-01-18
25/07/2018
|
בפני הרשם הבכיר:
אדי לכנר
|
- נגד - |
תובעת:
קנדיס רודנר
|
נתבעת:
איי-דיגיטל סטור בע"מ
|
פסק דין |
עניינה של תביעה זו הוא מחלוקת לעניין טיב התיקון אשר בוצע במכשיר הטלפון של התובעת על ידי הנתבעת.
רקע וטענות הצדדים:
הנתבעת הינה חברה אשר בין היתר משווקת מוצרי APPLE בישראל.
התובעת, קנדיס רודנר, רכשה מחנות הנתבעת מכשיר סלולרי מסוג IPHONE 6S 16GB GOLD בתאריך 21/04/2016 (להלן: "הסלולרי").
לטענת התובעת, זמן לא רב ממועד רכישת הסלולרי הרגישה כי סוללת הסלולרי מתרוקנת במהירות ולעיתים אף מבלי שבוצע בו כל שימוש.
לטענת התובעת, לאחר שהבעיה החמירה ונוספו תקלות אשר הקשו את השימוש בסלולרי, פנתה התובעת לנתבעת בתאריך 13/06/2017 וביקשה לתקן את המכשיר הסלולרי.
לטענת התובעת, התקלות חזרו על עצמן פעם אחר פעם והתובעת נאלצה בכל פעם להכניס את המכשיר לתיקון, ובפעמים רבות לשלם על התיקון.
לטענת הנתבעת, התובעת רכשה את הטלפון באפריל 2016 ועליו קיבלה אחריות יצרן למשך שנה, אך בפועל הגיעה לתיקון המכשיר רק ביוני 2017, כמעל שנה לאחר הרכישה.
דיון והכרעה:
אין מחלוקת בין הצדדים כי התובעת נאלצה להגיע לנתבעת מספר פעמים. בחלק מהפעמים שהתובעת הגיעה לנתבעת על מנת לסדר את הבעיה בטעינה ו/או בסוללה לא התבצע חיוב כלל והרכיב הוחלף על חשבון הנתבעת.
התובעת מסרה את הסלולרי לתיקון בתאריכים 13/06/2017, 04/07/2017, 18/09/2017, 15/10/2017, ובתאריך 21/11/2017.
לאחר תיקונים אלו, אשר בהם הוחלפו סוללות, הוחלף רכיב מתחים, וכמו כן שקע טעינה, בתאריך 28/12/2017 סוללת הסלולרי התנפחה וגרמה להרחקת המסך מהמכשיר.
סך הכל שילמה התובעת על תיקוני המכשיר סך של 998 ₪, אך בפועל מכשירה לא תוקן בצורה משביעת רצון.
מדובר על מכשיר סלולרי שהיה בשימוש מעל שנה ותמה לו תקופת אחריות היצרן.