ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ראשון לציון
|
26341-11-17
31/05/2018
|
בפני הרשמת הבכירה:
ליאת ירון
|
- נגד - |
תובעת:
סבטלנה קיסמן
|
נתבעת:
אגדיר רהיטים בע"מ
|
פסק דין |
בפני תביעה בה מבוקש לחייב את הנתבעת, חנות לממכר רהיטים, לפצות את התובעת בסך של 24,000 ₪ בגין פגמים בארון שנמכר לה על ידי הנתבעת.
עובדות שאינן שנויות במחלוקת וטענות הצדדים
1.ביום 8.2.17 הזמינה התובעת מהנתבעת ארון במידות מיוחדות (להלן: "הארון"), עבורו שולם הסך של 10,500 ₪ ובגין הרכבתו שולם סך של 1,200 ₪ (טופס ההזמנה, תעודת משלוח וקבלות אודות התשלום צורפו כנספחים לכתב התביעה).
הארון סופק לתובעת והורכב בביתה ביום 9.5.17.
2.התובעת טוענת כי מיד לאחר ההרכבה נצפו פגמים רבים בארון וחלקים ממנו היו חסרים. לטענתה, בשיחות טלפוניות שקיימה ביום 10.5.17, הן עם נציגת הנתבעת והן עם "נציג המפעל" בו יוצר הארון, קסטל בורוכוב אחזקת בע"מ (להלן: "המפעל"), סוכם כי "עובדי המפעל" יתקנו את הפגמים והחוסרים עם שובה של התובעת מחוץ לארץ.
לטענתה, מיד עם שובה ארצה, בימים 5.6.17, 7.6.17 ו- 11.6.17, יצרה היא קשר עם נציגת הנתבעת ונאמר לה כי "עובדי המפעל" יגיעו למעונה בתוך 14 ימי עבודה אלא שהאחרונים לא הגיעו, ומשכך שלחה היא מכתב אל הנתבעת ביום 22.6.17. מכתב זה, לטענתה, לא התקבל אצל הנתבעת ונשלח בשנית ל"אתר אינטרנט" של הנתבעת.
התובעת מוסיפה, כי ביום 28.6.17 יצרו עימה קשר מהמפעל וסוכם כי נציג המפעל יגיע לביתה ביום 2.7.17 אלא שנציג לא הגיע.
ביום 7.7.17 ,טוענת התובעת, כי שלחה מכתב לנתבעת ואף הגישה תלונה ל"מועצה ישראלית לצרכנות".
התובעת טוענת כי עוד באותו יום התקשרו מהמפעל ונאמר לה כי הפגמים יתוקנו שבוע לאחר מכן אלא שעד ליום 8.8.17 לא טרחו ליצור עימה קשר.
לטענתה, ביום 8.8.17 יצרו עימה קשר מהמפעל אלא שהיא סירבה לקבל שירות מאחר שהתכוונה להגיש תביעה לבית המשפט.