אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> כהן נ' ורדינון טקסטיל בע"מ

כהן נ' ורדינון טקסטיל בע"מ

תאריך פרסום : 02/01/2020 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות אשקלון
25365-08-19
03/12/2019
בפני השופטת הבכירה:
סבין כהן

- נגד -
תובע:
אבישי כהן
נתבעת:
ורדינון טקסטיל בע"מ
פסק דין
 

 

תביעה כספית בסכום של 5,000 ₪.

בשל טיב הטענות והמחלוקות, אביא את נוסח כתב התביעה כדלקמן:

"בשנה האחרונה רכשנו מס' רב של מצעים מחברת ורדינון, המצעים בחלקם נהרסו לאחר כביסה נכונה [לפי הוראת היצרן]. פנינו לחברה וזה לא טרחה לפנות אפילו לאחר חצי שנה! פנינו אליהם אמרו שאיבדו את המצעים ושאין אפשרות לעזור. אנחנו פונים לבית המשפט על מנת לקבל עזרה."

 

הנתבעת טוענת, כי לאחר בירור, הסתבר, כי התובע פנה אל הנתבעת בחודש נובמבר 2017 ובוודאי לא בשנה האחרונה. התובע הציג מצעים אשר נרכשו לפחות שבע שנים עובר לפנייתו. טענות התובע נבדקו ונדחו עניינית על ידי הנתבעת.

הדברים הובהרו לתובע, אלא שהוא לא לקח את המצעים.

כעבור זמן, שעה שהתובע לא לקח את המצעים, הניחה הנתבעת, כי התובע אינו מעוניין עוד במצעים, וזרקה אותם. הנתבעת הציעה לתובע לפנים משורת הדין לקחת מצעים אחרים, אלא שהתובע סירב לכך.

 

הנתבעת הציגה לבית המשפט את טופס שירות הלקוחות שנמסר לתובע במועד מסירת המצעים ביום 12.11.17.

לטענת התובע, לא נמסר לו דבר במועד מסירת המצעים.

מכל מקום, הנתבעת שלחה את המצעים לבדיקה, שתוצאותיה התקבלו כעבור מספר ימים.

לטענתה, נמסרה הודעה לתובע לאחר שהגיע לחנות, אך הוא לא לקח לרשותו את המצעים והגיש את תביעתו.

התובע משיב לעניין זה, כי מסר לידי הנתבעת שבעה סטים של מצעים. בטופס שירות הלקוחות מצויינים רק שלושה סטים וכן ציפה זוגית והוא לא היה מוכן לקבל את המצעים באופן חלקי, או לקבל פיצוי באופן חלקי.

 

לאחר ששמעתי את הצדדים, הגעתי לכלל מסקנה, כי דין התביעה להידחות.

ראשית, מצאתי מקום להעיר, כי טענת התובע לעניין שבעה סטים של מצעים נטענה לראשונה בדיון שהתקיים, כאשר בכתב התביעה טען למספר סטים, ללא כל פירוט.

עניינית, לא מצאתי כל ראיה לכך שמדובר בשבעה סטים ולא בשלושה סטים וציפה כפי שמופיע בטופס שירות הלקוחות. גם אם אני מקבלת את טענת התובע, כי הטופס מולא שלא בנוכחותו הוא לא קיבל אסמכתא לכך שמסר מצעים פגומים, אין כל סיבה לכך שהנתבעת תמלא את הטופס באופן חלקי בלבד.

בשלב מסויים, בחודש דצמבר 2018, העבירה המוכרת בחנות צילום של המצעים לידי מחלקת שירות הלקוחות. מנהלת שירות הלקוחות הציגה לפניי שלוש תמונות של מצעים, שנשלחו אליה ומכאן ניתן ללמוד, כי אמנם אין מדובר בסטים מעבר לאלו שמצויינים בטופס שירות הלקוחות. התובע עצמו העיד על העברת התמונות ומשכך, שעה שאלו היו התמונות שהועברו, סביר, שלא היו מצעים נוספים להעביר, שאם לא כן, גם תמונתם היתה מועברת.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ