אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> יחזקאל נ' א.מ. מרום תעופה ותיירות בע"מ

יחזקאל נ' א.מ. מרום תעופה ותיירות בע"מ

תאריך פרסום : 05/08/2018 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות פתח תקווה
11171-10-17
18/02/2018
בפני השופט:
ארז נוריאלי

- נגד -
תובעת:
נצחית יחזקאל
נתבעת:
א.מ. מרום תעופה ותיירות בע"מ
פסק דין
 

 

רקע

  1. לפני תביעה נגד מרום תעופה בע"מ (להלן: "הנתבעת") בהקשר לטיול מאורגן שהזמינה התובעת מהנתבעת.

  2. ביום 17.7.17 ביצעה התובעת הזמנה טלפונית מהנתבעת לטיול מאורגן, ושילמה סך של 4,100 ₪. הטיסה עתידה הייתה להמריא לחו"ל ביום 8.8.17 בשעה 8:10 (להלן – "הטיסה").

  3. ביום 30.7.17 בוצעה הזמנה נוספת על ידי בעלה של התובעת (להלן – "הבעל"). אציין כי כתב התביעה הוגש על ידי התובעת ובעלה ואולם עובר למועד הדיון, מחק האחרון את תביעתו מסיבות אישיות.

  4. ביום 31.7.17 הודיעה הנתבעת לתובעת כי הטיסה הוקדמה לאותו יום בשעה 5:00 או סמוך לכך. התובעת ביקשה לבטל את ההזמנה אך נתקלה בסירוב.

     

    טענות הצדדים

  5. בכתב התביעה נטען כי מדובר בהטעיה מכוונת והסתרת פרטים מהותיים. לדברי התובעת, ידעה הנתבעת על שינוי מועד הטיסה (שנעשה ביוזמת חברת התעופה) כבר ביום 26.7.17, כ - 5 ימים עובר למועד בו הודיעה הנתבעת לתובעת על השינוי. לפיכך נטען, כי בעת שביצע הבעל הזמנתו, ידעה הנתבעת כי חל שינוי במועד ההמראה אך נמנעה לעדכנו. התובעת עותרת לביטול העסקאות בין הצדדים, השבת דמי ביטול ופיצויים מוגדלים.

  6. לטענת הנתבעת, כפי המקובל, כרטיסי הטיסה מונפקים בפועל ונמסרים כ- 3 ימים עובר למועד שנקבע. כך היה אף במקרה זה. הנתבעת, כך נטען, משמשת כסוכנת, המתווכת בין חברת תעופה ללקוח. הנתבעת הכחישה כי הסתירה מידע על הקדמת הטיסה ב-3 שעות, והדגישה כי הודיעה ללקוחותיה על שינוי מועד הטיסה, ללא דיחוי בכפוף לאילוצים קיימים (ר' עמ' 2 לפרוט' הדיון מיום 28.2.18 ש' 21 – 23). בנוסף, הדגישה הנתבעת כי התובעת ידעה מראש כי ייתכנו שינויים במועדי הטיסה והסכימה לתנאים. לא זו אף זו, מדובר בשינוי שאינו משמעותי (3 שעות הקדמת טיסה) וכי בסופו של יום לא נגרם כל נזק לתובעת זאת לאחר שהנתבעת איתרה אנשים אחרים שנכנסו בנעלי התובעת ובעלה וטסו במסגרת אותו טיול. נציגת הנתבעת ציינה שמוכנה להשיב את דמי הביטול שלא הוחזרו בסך 100 דולר.

  7. בדיון שהתקיים ביום 12.12.17 חזרו הצדדים על טענותיהם.

     

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ