ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
|
2169-08
20/08/2008
|
בפני השופט:
יחזקאל ברקלי
|
- נגד - |
התובע:
פאיז אבוחדיר
|
הנתבע:
1. פלאפון תקשורת בע"מ 2. דניאל אליהו
|
פסק-דין |
לפניי תביעה לתשלום 17,000 ש"ח כפיצוי בגין; הפסד הכנסות, עוגמת נפש, טרחה, ובזבוז זמן.
רקע עובדתי וטענות הצדדים
1. התובע הוא תושב שועפאט המפעיל דוכן למכירת פלאפל.
2. ביום 05/02/08 התקשר התובע עם הנתבעת מס' 1 חברת פלאפון תקשורת בע"מ, בהסכם לאספקת שירותים סלולאריים (להלן: "פלאפון").
3. במסגרת ההסכם רכש התובע ארבע מכשירים טלפון סלולאר מדגם 500R. ההתקשרות בין הצדדים נעשתה על ידי נתבעת מס' 2, אליהו דניאל, שפעלה כסוכנת של פלאפון (להלן: "המכשירים" "דניאל").
4. טענות התובע הן כדלקמן:
א. דניאל שכנעה אותו לעבור מחברת סלקום לפלאפון.
ב. דניאל הבטיחה לו שאין בעיות קליטה באזור שועפט.
ג. כחודש לאחר שקיבל את המכשירים התגלו בעיות קליטה וניתוקים רבים.
ד. הוא פנה פעמים מספר לפלאפון, ניגש למרכז התמיכה והשירות אך בעיות הקליטה לא נפתרו.
ה. הבעיות במכשירים הסבו לו נזק כלכלי כבד; כיוון שלקוחותיו וספקיו לא יכלו לאתרו.
ו. בסופו של דבר חזר התובע להיות מנוי חדש בחברת סלקום.
5. התובע טוען שנגרם לו נזק הנאמד ב- 17,000 ש"ח סכום זה כולל:
א. נזק הכלכלי שנגרם לו בשל הפסד ספקים ולקוחות.
ב. הוצאות על נסיעות למשרדי פלאפון.
ג. טרחה בזבוז זמן, הפסד שעות עבודה ועגמת נפש.
ד. הפסד זכויות בסלקום הואיל והתובע שב להיות לקוח חדש.
6. הנתבעות מכחישות את האחריות והנזק וטוענות כדלקמן:
א. דניאל עזבה זה מכבר את עבודתה בפלאפון, אין לה כל אחריות, ההתקשרות נעשתה בין התובע לפלאפון. כל פעולותיה של דניאל נעשו במסגרת תפקידה כעובדת שכירה של פלאפון.