- דיני חוזים
- מומחים לדין הזר
- ייפוי כוח מתמשך
- משפט מסחרי
- הדין האמריקאי
- דיני תעופה
- מטבעות דיגיטליים
- אשרות עבודה
- דיני עבודה
- תביעות ביטוח ונזקי רכוש
- פלילי
- מקרקעין ונדל"ן
- דיני צרכנות ותיירות
- קניין רוחני
- דיני משפחה
- דיני חברות
- הוצאה לפועל
- רשלנות רפואית
- נזקי גוף ותאונות
- תקשורת ואינטרנט
- מיסים
- תעבורה
- חוקתי ומנהלי
- גישור ובוררויות
- צבא ומשרד הבטחון
- ביטוח לאומי
- תמ"א 38
- פשיטת רגל
- תביעות ייצוגיות
- לשון הרע
- דיני ספורט
- אזרחויות ואשרות
- אזרחות זרה ודרכון זר
- ירושות וצוואות
- נוטריון
פ"ה 19415-06-15 עורכי דין לקידום מנהל תקין נ' מועצה מקומית כפר כנא ואח'
|
פ"ה בית דין אזורי לעבודה נצרת |
19415-06-15
26.6.2015 |
|
בפני : ורד שפר |
|
| - נגד - | |
|---|---|
|
התובע/המבקש: עורכי דין לקידום מנהל תקין (ע"ר 580591899) עו"ד נידאל חאיק עו"ד עאדל קחאז |
הנתבעות/המשיבות: 1. מועצה מקומית כפר כנא 2. מדינת ישראל 3. רים עואודה עו"ד זאהי טאהא עו"ד ארנון חזון עו"ד האשם דלאשה |
| החלטה | |
1.מושא החלטה זו הנה בקשת העמותה המבקשת להורות על הפסקת עבודתה של המשיבה מס' 3, להלן : "העובדת") בשירות המועצה המקומית כפר כנא המשיבה מס' 1 (להלן: "המועצה"), בתפקיד רכזת תוכנית הט"פ (להלן: "התפקיד").
2.לאחר ששקלתי את מכלול טענות הצדדים, בבקשה ובתגובות לה, בדיון שהתקיים בפני בית הדין, ובהודעות שהוגשו בעקבותיו, החלטתי להיעתר לבקשה וליתן צו זמני המורה על הפסקת עבודתה של העובדת בשירות המועצה החל מיום 01/07/15, וזאת מהנימוקים המצטברים שדלקמן –
א.אין חולק שהעובדת מונתה לתפקיד מספר פעמים לתקופות של שנה בכל פעם ; עוד אין חולק כי בפעם האחרונה בה מונתה – תקופת תוקפו של המינוי הינה עד ליום 30/06/15. המינוי טרם הוארך בהחלטה תקפה.
די בנימוק זה כשלעצמו כדי להיעתר לבקשה.
ב.העובדת הינה ביתו של ראש המועצה, אשר מכהן בתפקידו מחודש אוקטובר 2013.
קרבת משפחה זו, שהינה מדרגה ראשונה, מחייבת אישורה של ועדת מנהל השירות אולם אישור זה מעולם לא ניתן.
לנפקותו של נתון זה יש משקל יתר, בהינתן העובדה שהפעם האחרונה בה הוארך מינויה של העובדת לתפקיד, היתה בעת שבה אביה כבר כיהן כראש המועצה.
ג.גם בשנת עבודתה האחרונה, לא הועסקה העובדת מכוח כתב מינוי שנעשה ונחתם כדין, אלא מכוח החלטה שנתקבלה בישיבת צוות שפעל באגף החינוך של המועצה, ונחתמה ע"י חברי הצוות בהם נכלל גם הגזבר אולם בכך אין כדי לענות על דרישות סעיף 11 לצו הרשויות המקומיות (שירות עובדים) תשכ"ב 1962.
3.מאחר ודי בנסיבות שפורטו לעיל כדי למנוע המשך העסקתה של העובדת, לא מצאתי לנכון להידרש במסגרת זו של הדיון בבקשה למתן הסעד הזמני, לתהיות כבדות משקל נוספות העולות בכל הנוגע להעסקתה של העובדת ותנאי ההעסקה שהוענקו לה (כמו למשל השאלה כיצד בעוד שבהחלטת המינוי נקבע שתועסק לפי שעות – מעיון בתלושי השכר עולה שהועסקה לפי היקף משרה של 115%), ואלה, מן הסתם, יתבררו במסגרת הדיון בתיק העיקרי.
עוד יוער, כי לא מצאתי שיש לקבל את הטענה שהמבקשת נקטה בשיהוי בהגשת בקשה זו, שכן מכלול הנסיבות לאשורן התחוורו רק בעקבות עתירה שנאלצה להגיש מכוח חוק חופש המידע.
התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות:
| הודעה | Disclaimer |
|
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי. האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר. |
|
