אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> נוי נ' חברת צבר - הוכמן משה, מנכ"ל

נוי נ' חברת צבר - הוכמן משה, מנכ"ל

תאריך פרסום : 01/03/2010 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
16746-10-09
28/02/2010
בפני השופט:
שאול אבינור

- נגד -
התובע:
חביבה נוי
הנתבע:
1. חברת צבר - הוכמן משה
2. מנכ"ל

פסק-דין

פסק דין

התובעת וביתה רכשו כרטיסי טיסה מישראל לארה"ב, דרך לונדון, באמצעות הנתבעת ליום 5.6.09 . אין מחלוקת כי הטיסה מישראל, אותה הזמינה התובעת, היתה אמורה לצאת מישראל בשעה 07:55 וזאת בהתאם לאמור בכרטיסי הטיסה שנשלחו לנתבעת בחודש ינואר 2009.

בחודש מרץ שונה מועד הטיסה היוצאת מישראל באופן שבמקום בשעה 07:55, הטיסה תוכננה לצאת בשעה 06:30. לטענת הנתבעת, ביום 24.3.09 נשלחו כרטיסי טיסה מתוקנים לנתבעת ולביתה.

לגרסת התובעת, היא לא היתה מודעת לשינוי שעת הטיסה, וביום הטיסה היא הגיעה לשדה התעופה בשעה 05:15. לטענתה, בשדה התעופה לא קבלה שירות ראוי, כאשר לדבריה נציגת חברת התעופה, התיחסה אליה באופן בלתי ראוי ומזלזל. בסופו של דבר התובעת טסה בטיסה מאוחרת יותר, שבה גם לא התקבל אוכל צמחוני אותו הזמינה, ולדבריה נגרמה לה עוגמת נפש רבה, שבגינה היא תובעת סך של 20,000 ₪.

הנתבעת מציינת כי על המידע שקבלה מחברת התעופה, התובעת הגיעה לשדה התעופה רק בשעה 06:10, וזו היתה הסיבה לכך שלא הספיקה לצאת בטיסה המתוכננת.

בנוסף, הנתבעת צרפה העתק הודעות הדואר האלקטרוני מיום 24.3.09 שבהן נשלחו לתובעת כרטיסי הטיסה המתוקנים.

קשה לקבוע כיום, מה היתה השעה המדויקת שבה התיצבה התובעת לטיסה, וגם לא ברור מה קרה עם הודעות הדואר האלקטרוני שנשלחו לתובעת עם מועד הטיסה המתוקן. יחד עם זאת, לא יכולה להיות מחלוקת כי מחובתה של חברה המספקת שירותי תיירות להודיע באופן ברור ללקוחותיה כאשר יש שינוי במועד הטיסה.

בכתב הגנתה מציינת הנתבעת כי לו התובעת היתה מעיינת היטב בכרטיסי הטיסה שנשלחו אליה בדואר האלקטרוני היתה מבחינה בכך ששעת ההמראה מישראל הוקדמה. ואולם, אין לקבל טיעון זה כי זו היתה חובתה של הנתבעת להעמיד את התובעת על השינוי שנערך וזאת באופן בולט וברור, ומכאן שיש יסוד לתביעתה של התובעת.

יחד עם זאת, אין מחלוקת כי בסופו של דבר נמצאה לתובעת ולביתה טיסה חלופית, ובסופו של דבר הן אף הגיעו פחות או יותר בזמן המתוכנן לארה"ב, ובנסיבות אלה הסכום הנתבע ע"י התובעת הוא מופרז בעליל ואין בו כדי לבטא את העובדה שכאמור נמצאה לה טיסה חלופית.

אשר על כן, ובהתחשב במכלול נסיבות הענין, אני קובע כי הנתבעת תשלם לתובעת סך של 500 ₪, בתוספת 500 ₪ הוצאות, והכל תוך 30 יום מהיום.

ניתנה והודעה היום י"ד אדר תש"ע, 28/02/2010 במעמד הנוכחים.

שאול אבינור, שופט

הוקלד על ידי: הגר בוקשיש

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.


חזרה לתוצאות חיפוש >>
שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ