תיק רבני
בית דין רבני אזורי נתניה
|
9707-21-1
12/05/2008
|
בפני השופט:
1. הרב מיכאל עמוס אב"ד 2. הרב שניאור פרדס דיין 3. הרב אריאל ינאי דיין
|
- נגד - |
התובע:
פלוני
|
הנתבע:
פלונית
|
פסק-דין |
הוגשהבפנינו תביעת גירושין ע"י האשה בתאריך י"א בתמוז תשס"ז.
הצדדים נישאו כדמו"י בשנת 1998 ומנישואין אלו נולדו לצדדים שני קטינים.
לטענת האשה - כחודש לאחר לידת הבת הקטינה דהיינו מ-06/10/05 הבעל החליט כי הוא בתקופת "הארה" בחייו ועזב לחו"ל לגואטמלה (שם התגוררו הצדדים בעבר).
במאי 2006 הופיע הבעל בארץ "ניסינו להגיע להסכם גירושין וזה לא צלח". ושוב הבעל חזר לחו"ל. ובמאי 2007 חזר לארץ על כן אני מבקשת לזמן את בעלי לסידור גט. העובדה שהוא נטש אותי ואת ילדיו הוכיחה שמבחינתו הנישואין נסתיימו. כמו כן ידוע לי כי בעלי בגד בי עם כמה נשים ומנהל את חייו כבחור רווק לכל דבר".
בדיוןשהתקיים בתאריך כ"א שבט תשס"ח טען הבעל כי "אני עובד בחברה ליעוץ בטחוני ואנחנו גרנו בגואטמלה כ-11 שנה והאשה היתה נוסעת מהארץ לחו"ל אלי".
האשה חזרה על טענתה כי מזה שנתיים וחצי הבעל נטש אותה ואת הילדים.לשאלת ביה"ד : "מי פרנס אותך בזמן הזה-?"
ענתה האשה "מכספים משותפים שהיו לנו, האדם הזה זנח את משפחתו כשנתיים וחצי, הוא שינה את אורח חייו וטוען כי יש לו כוחות שהוא יכול לרפא אנשים הוא טוען שרואה אנשים מעבר לקיר, רוצה לחיות על אי".
לשאלת ביה"ד את הבעל האם הוא רוצה שלום בית עם אשתו?
ענה הבעל "אני רוצה שלום בעולם".
ושוב ביה"ד שואל את הבעל - "שלום עם אשתך ולא עם העולם"?
עונה הבעל "איני יודע, אני רציתי להתחזק באמונתי והיא רוצה להתגרש שתתגרש אין לי רצון להזיק אם היה פתרון הייתי מסכים להתגרש".
ב"כ האשה טוענת : "אנו מבקשים גט כל ענין הילדים ומזונותיהם נידון בבית המשפט".
ב"כ הבעל טוען : " מרשי עבד בחו"ל והוא היה מפקיד את הכספים והגב' הפרה אמון וכל מה שהעביר היא הוציאה ואיפסה את החשבונות לאפס - זה נכון שהאב לא רואה את הילדים למעלה משנתיים".
בתום דיון זה הצדדים הסכימו להתגרש ונקבע להם מועד לחקירת שמות וסידור גט לתאריך כ"ז באדר א' התשס"ח, הבעל לא הופיע והוזמן בצו הבאה, בדיון זה טען הבעל כי הוא לא מתגרש עד שיסתיימו הענינים הרכושיים בבית המשפט, ביה"ד דיבר עם הבעל והסביר לו כי אין קשר בין הרכוש שנעשה בבית המשפט לגט, הבעל הסכים להתגרש אולם אחר כמה דקות הבעל משוחח עם אביו באולם בית הדין וזה מיעץ לו שלא להתגרש ואז חוזר בו הבעל מהסכמתו להתגרש.
האשה חזרה על טענתה - כי הבעל בוגד בה הבעל מודה כי בגד אולם טוען "לו היתה יודעת לאהוב לא היו בגידות ואני לא רוצה את אשתי וכל מה שמענין אותה זה הכסף", עוד טוען הבעל כי היא מזלזלת ב"אורות" אני ראיתי את "אבא" (הקב"ה) וראיתי "אור אין סוף", מלך המלכים "שיחק" בנשמה שלי והיא מזלזלת בזה היא מזלזלת ב"אורות" והיא לא זורמת איתי". לשאלת ביה"ד אם היא לא זורמת איתך ב"אורות" מדוע לא תתן גט?
עונה הבעל - "העו"ד אמר לי אם תתן גט לא תוכל להחזיק אותה, אין לי שום דבר שמחזיק אותי רק אבא שלי ועו"ד והם יעצו לי לא לתת גט, אני מוכן לתת לה גט והיא תתן דפי חשבון".
האשה - "הכל נדון בבית המשפט הוא יכול להוציא כל מה שרוצה מהבנק", עוד טוענת האשה "הבן אדם אומר לי כי חזה את ה"צונמי" ויכול לרפא אנשים מחוסרי גפים ורואה מבעד לקירות וכו'....
הבעל - אני "ניצוץ" של רשב"י.
האשה - הבעל הכיר בחורה וחי איתה.