ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות כפר סבא
|
67622-06-17
17/02/2018
|
בפני השופט:
אלדד נבו
|
- נגד - |
תובע:
משה ראובני
|
נתבעת:
012 סמייל טלקום בע"מ
|
פסק דין |
לפניי תביעה לפיצוי בגין תקלות תקשורת שנמשכו מספר ימים במשרדו של התובע.
הנתבעת היא ספקית השירותים וציוד התקשורת של התובע.
העובדות בקצרה
ביום 18.4.17 החלו תקלות תקשורת במשרדו של התובע שכללו השבתה של רשת האינטרנט, הטלפונים והתקשורת הפנימית. בעקבות פניה לשירות הלקוחות, הגיע ביום 21.4.17 טכנאי לתיקון התקלה אך לטענת התובע, הוא הגיע ללא הציוד המתאים [ראוטר חלופי]. הטכנאי ניסה לאתחל את הציוד הקיים אך כל שעלה בידו לתקן היתה תקשורת האינטרנט בלבד.
ביום 23.4.17 הגיע טכנאי נוסף, הפעם היה מצויד בראוטר חלופי. הראוטר הוחלף והמערכות חזרו לפעולתן, כולל הטלפונים [ראו הודעת מייל של התובע מיום 24.4.18].
למרות זאת, כך לטענת התובע, מהירות הגלישה במשרדו לא הגיעה למהירות הגלישה בחבילה אותה רכש – 100 מ"ב לשניה.
לגרסתו, נמסר לו על ידי טכנאי הנתבעת כי הסיבה לכך נעוצה בציוד הישן שהותקן במשרדו. לטענת הנתבעת, הסיבה לכך היא תשתית בזק שאינה מאפשרת גלישה במהירות המרבית.
התובע שלח אל הנתבעת מכתב ובו דרישה לפיצוי פיצוי בגין עגמת הנפש שנגרמה לו בסך 5,000 ₪ ובגין בזבוז זמנו בסך 28,137 ₪.
בתביעתו חזר על האמור במכתבו אל הנתבעת.
הכרעה
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת