ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עפולה
|
63794-09-17
27/02/2018
|
בפני השופט העמית:
יובל שדמי
|
- נגד - |
תובעים:
1. שירלי חדד 2. אופיר חדד
|
נתבעת:
וי. טרוולאור בע"מ
|
פסק דין |
התובעים טוענים בכתב התביעה, שהזמינו חופשה באמצעות הנתבעת, כאשר פרטי החופשה הוסכמו עם סוכן מטעם הנתבעת בשם אזולאי .
הם הסבירו למר אזולאי את דרישותיהם מהחופשה, הדגישו שהם יוצאים עם 4 ילדים קטנים, וביקשו שבמקום יהיה פארק מים ושהמלון יהיה בסיווג של 5 כוכבים.
הם אומרים שאזולאי המליץ להם על מלון "מדהים" בדרגת 4 כוכבים שבו יש גם פארק מים.
יצוין שההזמנה הייתה בהתראה קצרה, ואזולאי הבהיר שאין אפשרות להזמין לתובעים מלון "5 כוכבים".
הוא שלח לתובעים אישור למלון .
מאחר והתובעים אמורים היו להגיע לבדם משדה התעופה למלון, אמר להם אזולאי שהמרחק הינו כ- 40 ק"מ ועלות המונית עד 200 ₪.
כשהגיעו התובעים ליוון, התברר שהמרחק משדה התעופה למלון הינו 120 ק"מ ועלות הנסיעה הינה 160 יורו.
הם הגיעו לבית מלון שסברו שלגביו הייתה ההזמנה, אך הופנו למלון אחר( המלון האחר) המרוחק ממנו כ- 500 מ' ואשר קשור עסקית וארגונית, למלון אליו הגיעו מלכתחילה.
הם טוענים שהמלון שבו אוכסנו היה ברמה נמוכה, בחדרים היו חרקים, ובשל מצב החדרים לא הסכימו הילדים ללון בחדר נפרד וכל המשפחה שוכנה בחדר אחד.
כל מתקני המשחקים ופארק המים היו במלון האחר, והתובעים וילדיהם נאלצו ללכת לשם בדרך לא פשוטה, משום שמכונית ההסעות הייתה לא בטיחותית .
התובעים טוענים שמאחר והמלון לא היה אטרקטיבי לילדים, שכרו רכב בעבור 265 יורו על מנת לטייל.
רק ביום הרביעי לחופשה, בהיותם בטיול ובמרחק רב מהמלון, הודיעה להם הנתבעת שהם יכולים לעבור למלון האחר, אך מאחר והתובעים חזרו מאוחר בלילה, לא היה עוד טעם במעבר.
התובעים מפרטים את הפיצוי המגיע להם לטענתם ומגיעים לסך של 25,224 ₪.
יצוין שהתובעים שילמו עבור הנופש כולו, למשפחה כולה, סך של 10,153 ₪.
הנתבעת טוענת שההזמנה נעשתה באמצעות אתר האינטרנט שלה, שבו מופיעים תנאי השימוש באתר, לפיהם הנתבעת אינה אחראית לתקלות הנובעות מאספקת שירותים על ידי הספקים.
הם מפנים לכך שעלות המלון הייתה 6345 ₪, בעוד התובעים מבקשים פיצוי העולה פי 4 על עלות זו.