ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות טבריה
|
60135-09-16
23/11/2016
|
בפני הרשם בכיר:
מוהנד חליאלה
|
- נגד - |
תובעים:
גנרייטה קגן
|
נתבעים:
בסט מובייל בע"מ
|
פסק דין |
תביעה קטנה ע"ס 7,000 ש"ח. לטענת התובעת, מכשיר סלולרי שרכשה מאת הנתבעת נתקע , הנתבעת הפנתה אותה לחברת אל- ג'י לצורך ביצוע התיקון.
הנתבעת טוענת כי בדין הפנתה את התובעת לחברת אל - ג'י מאחר שהיא החברה שנותנת את שירותי התיקון בתקופה האחריות.
התובעת טענה בעדותה לפני כי התקלות מתבטאות בכך שהמכשיר לא נכבה וכי לא יכולה לשלוח הודעות. נציג הנתבעת הראה על אתר כי המכשיר כן נכבה ונדלק כדבעי ולא קושי. ברם, התובעת המשיכה לטעון כי המכשיר לא נכבה . אז בית המשפט בעצמו קיבל את המכשיר לידיו ונוכח כי המכשיר נכבה ונדלק באופן תקין לחלוטין. הדבר לא שינה את דעתה של התובעת.
התובעת לא הוכיחה כי לא ניתן לשלוח הודעות. כמו כן המשיכה לטעון כי הנתבעת ולא אל- ג'י היא זו שצריכה לתקן את המכשיר.
גרסת התובעת לגבי אי תקינות כפתור הכיבוי וההדלקה הופרכה. אשר לטענה כי לא ניתן לשלוח הודעות , גם בהנחה שהטענה נכונה , הנתבעת פעלה כדין שעה שהפנתה את התובעת לחברת אל- ג'י שהיא נותנת השירות בתקופת האחריות. הנה כי כן, גם אם קיימת תקלה במשלוח הודעות ,
(דבר שלא הוכח) , חייבת התובעת לשתף פעולה ולפנות לנותנת האחריות. סירוב התובעת לפנות לנותנת האחריות מצביע על כך שהתובעת לא רוצה את המכשיר . וכך ביטאה התובעת את עמדתה בעדותה לפני:" אני לא אוהבת את המכשיר הזה ולא מרוצה ממנו".
לתובעת אין אפוא עילה לביטול העסקה או לקבלת פיצויים. דין התביעה להידחות ואני דוחה אותה.
התובעת תשלם לנתבעת הוצאות משפט בסך של 200 ש"ח.
כל צד רשאי להגיש בקשת רשות ערעור לבית המשפט המחוזי תוך 15 יום מיום קבלת פסק הדין.
ניתן היום, כ"ב חשוון תשע"ז, 23 נובמבר 2016, בהעדר הצדדים.

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת