ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נצרת
|
59763-06-16
18/12/2016
|
בפני השופט:
יובל שדמי
|
- נגד - |
התובעים:
1. זאב ניר 2. ערד ניר
|
הנתבעת:
ארקיע קווי תעופה ישראליים בע"מ
|
פסק דין |
התובעים רכשו חבילת נופש מהנתבעת, לעיר ברצלונה. מועד ההמראה היה 15.40 ביום 25.2.16.
התובעים טוענים שבשעות הצהרים בהיותם בדרך לנתב"ג, הודיעה להם הנתבעת שההמראה נדחתה לשעה 19.00.
התובעים המשיכו בנסיעתם ועשו צ'ק אין בסביבות השעה 12.30.
שעת ההמראה נדחתה עוד מספר פעמים ולבסוף המריא המטוס בשעה 21.15.
התובעים קבלו מהנתבעת ארוחת צהרים, אך הם טוענים שלא קבלו שירותי תקשורת למרות שבקשו זאת במפורש.
כאשר הבינו התובעים שהעיכוב בהמראה עולה על 5 שעות, ביקשו לטוס למחרת, אך נאמר להם שהדבר אינו אפשרי.
התובעים הגיעו למלון בשעה 04.00 והם טוענים שעקב כך נהרס להם היום הראשון של הטיול.
התובעים מפרטים את דרישתם כלהלן:
עלותם של 2 כרטיסי טיסה במחלקת תיירים – 3000 ₪.
אי מתן שירותי תקשורת – 2,000 ₪.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת