בפני תביעה שעניינה טענות התובעים לשירות לקוי, למכונת כביסה שבבעלות התובעים, אותו קיבלו מאת הנתבעת.
עיקר טענות הצדדים ומהלך הדיון
התובעים רכשו מאת הנתבעת, תעודת אחריות לכיסוי מורחב למכונת כביסה שנמצאת בשימוש מאז שנת 2014.
הנתבעת הינה חברת שירות תיקונים והתקנות למוצרי חשמל- במקרה בו עסקינן סיפקה שירות תיקונים למכונת הכביסה.
התובעים טענו, כי הנתבעת הפרה את התחייבויותיה במתן שירותי התיקון מכוח תעודת האחריות משלא ניתן להם מענה לתקלות שנוצרו במכונת הכביסה.
הנתבעת טענה, כי מאז שנת 2014, נתגלו תקלות רבות במכונת הכביסה וטכנאים מטעמה ביקרו לפחות כ- 10 פעמים בבית התובעים. באשר לתלונות שנתגלו בשנת 2018 , התקלות טופלו והוחלפו חלקים. בחודש אפריל 2018 בדק טכנאי מטעמם את המכונה ומצא שי שצורך בהחלפת כרטיס ראשי אך התובעים בחרו לא לבצע את התיקון שהוצע להם.
דיון והכרעה:
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.