ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
51884-06-15
03/12/2015
|
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני
|
- נגד - |
תובעים:
1. פניה זילברמן 2. ארתור זילברמן
|
נתבעת:
איקס מרקט בע"מ ח.פ 513458539
|
פסק דין |
1.התובע 2 (להלן: התובע) הגיש תביעה קטנה וביקש לחייב את הנתבעת בסך של 2,000 ₪ בגין טרחה, המתנה ועוגמת נפש.
2.התובע הופיע גם בשם אמו התובעת (להלן:"התובעת") 1, אשר לטענתו היא אשר רכשה את המזרון עבורו.
3.התובע טען כי המזרון הגיע לאחר כ-3 שבועות, לאחר עוד כ-3 שבועות המזרון קיבל בטן ולאחר שפנה אל הנתבעת הגיעו להחליפו והביאו מזרון רך יותר. לאחר מספר שבועות הגיעו שוב להחליף את המזרון וזאת לאחר תיאומים והמוביל לא הגיע בזמן שנקבע ולבסוף נמסר לו מזרון שלא תואם למזרון הראשון ורק בפעם הרביעית נמסר המזרון הטוב.
4.לטענת הנתבעת, התובעת רכשה את המזרון דרך ערוץ הקניות ביום 1/8/14. המזרון סופק לתובעת ביום 4/8/14. התובעת פנתה לראשונה בחודש נובמבר בטענה על המזרון והמזרון הוחלף ללא עלות. לאחר שבועיים פנתה שוב בטענה שהמזרון לא נוח והוחלף בשנית ללא עלות, בפעם השלישית פנתה שוב באותה טענה והנתבעת הזמינה את התובעת למפעל כדי לראות מזרונים נוספים, התובעת הגיעה ושדרגה את המזרון לסוג אחר בתוספת 300 ₪ סכום אשר שולם למוביל לאחר שהמזרון נמסר לה והיא היתה מרוצה.
5.התובע העיד כי שילם פעמיים 300 ₪, פעם אחת שילם למוביל הראשון 300 ₪ ופעם אחת אמו שילמה כאשר הגיעה למפעל הנתבעת. לתובע לא היתה קבלה המעידה על תשלום 300 ₪ ששילמה אמו.
דיון והכרעה
6.הנתבעת החליפה לתובעת את המזרון שרכש ממנה 3 או 4 פעמים . נציג הנתבעת העיד כי הנתבעת נותנת אחריות של 10 שנים על המוצר ובשנה הראשונה היא מחליפה את המוצר מיד עם קבלת תלונה כלשהי מהרוכש . בענייננו הנתבעת פעלה כשורה בכל פניה של התובעת אליה, החליפה את המוצר וספקה שירות זה ללא שום עלות. לבסוף הנתבעת אף הציעה לתות להגיע למפעלה על מנת לבחור מוצר שיתאים לרצונה והתובעת אף הגיעה ובחרה במזרון אחר שעלותו גבוהה ב-300 ₪ מהמזרון שקנתה לראשונה.
7.התובע לא שכנע את ביהמ"ש בעילת תביעתו שהיא כאמור טרחה, המתנה ועוגמת נפש. ביהמ"ש התרשם שהנתבעת ספקה והחליפה את המוצרים לאחר פניות התובע ועשתה כל שביכולתה לרצות את התובעים.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת