ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
|
51031-12-17
12/09/2018
|
בפני הרשמת הבכירה:
ענת דבי
|
- נגד - |
תובע:
בוגדן טרנבסקי
|
נתבעת:
סניף לנדוור שרונה
|
פסק דין |
1. לפניי תביעה על סך 20,000 ₪ שהגיש התובע כנגד הנתבעת.
הנתבעת היא חברה בע"מ, המנהלת סניף של בית קפה לנדוור במתחם שרונה בתל אביב.
2. העובדות אשר אינן שנויות במחלוקת הינן כדלקמן:
ביום 29.11.17 הגיע התובע לסניף הנתבעת על מנת להזמין שולחן ל- 18 איש ליום 9.12.17 שעה 17:30, לצורך חגיגת יום הולדת שערך התובע.
ביום 7.12.17 התקשר נציג הנתבעת לוודא הגעת התובע ואורחיו על פי המוזמן והתובע אישר זאת.
ביום 9.12.17 נשלחה לטלפון הסלולרי של התובע הודעה כי ההזמנה ליום 9.12.17 הינה בתוקף.
ביום 9.12.17 בשעה 17:20, כאשר התובע ואורחיו כבר היו בדרכם לבית הקפה, צלצל מנהל המשמרת של הנתבעת אל התובע והודיעו כי קיימת בעיה וכי כרגע השולחן אשר הוזמן אינו פנוי.
3. בנקודה זו מתפצלות טענות הצדדים:
התובע טען, כי הגיע עם אורחיו למסעדה ושם נמסר לו כי ההזמנה נמחקה עקב תקלה במחשב של בית הקפה וכי הוא ואורחיו מצאו את עצמם ממתינים מחוץ לבית הקפה, מכיוון שבית הקפה היה מלא ולא נמצאו להם מקומות ישיבה. התובע נשאל ע"י בית המשפט כמה זמן המתין במקום והשיב, כי לא המתין זמן רב שכן בית הקפה היה מלא ומנהל בית הקפה שלח אותו לדרכו. יודגש, כי הטענה כי מנהל בית הקפה אמר לתובע לעזוב את המקום לא הוזכרה בכתב התביעה.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת