אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | טפסים | פסקדין Live | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 50533-03-14 כהן נ' סלקום ישראל בע"מ

ת"ק 50533-03-14 כהן נ' סלקום ישראל בע"מ

תאריך פרסום : 17/05/2015 | גרסת הדפסה

ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות בתל אביב - יפו
50533-03-14
07/08/2014
בפני השופטת:
ד"ר פנינה נויבירט

- נגד -
תובעים:
שמואל כהן
נתבעים:
סלקום ישראל בע"מ
פסק דין
 

 

בפני תביעה קטנה, אשר עניינה שורה של טענות אשר התובע מעלה כלפי הנתבעת בנוגע לארבעה מוצרים שונים שנרכשו על ידי התובע מהנתבעת.

 

המוצר הראשון הינו מכשיר טלפון סלולרי מדגם "Motorola Defy – MB525", אשר נרכש על ידי התובע בתאריך 24.7.12 (להלן: "המכשיר הראשון").

 

המוצר השני הינו מכשיר טאבלט מדגם "Tablet Samsung Espresso P5100", אשר נרכש על ידי התובע בתאריך 21.1.13 (להלן: "המכשיר השני").

 

המוצר השלישי הינו מכשיר מדגם "Samsung Glamis S5511", אשר נרכש על ידי התובע בתאריך 25.2.14 (להלן: "המכשיר השלישי").

 

המוצר הרביעי הינו מכשיר מדגם "LG Optimus L". בכתבי הטענות לא נמסרו נתונים באשר למועד רכישתו (להלן: "המכשיר הרביעי").

 

טענות הצדדים:

 

ביחס למכשיר הראשון, טוען התובע כי נמכר לו דגם ישן, ובלשונו: "הם מכרו לי מכשיר גם ישן וגם פשוט, עשו עסקה גדולה עם הצבא הוא כאילו נגד מים. הוא פשוט מנסיון הוא מתרוקן מהר מאוד ומתחמם וזה" (עמוד 1 לפרוטוקול, שורות 30-32). מנגד, טוענת הנתבעת, כי התובע לא העלה כל טרוניה כלפי הנתבעת בנוגע למכשיר זה עד להגשת התביעה. עוד טוענת הנתבעת, כי לתובע הוצעו מגוון דגמים, וכי התובע הוא שבחר לרכוש את המכשיר האמור.

ביחס למכשיר השני, טוען התובע, כי המחיר שנגבה ממנו בגין מכשיר זה היו מופרז, וכי שבועיים לאחר רכישתו המחיר ירד ב- 1,000 ₪. הנתבעת אינה מכחישה כי לעיתים מחירי מוצרים משתנים, ובלשונה: "אני לא יודעת בוודאות לומר מה היה המחיר ומה היה המחיר לאחר שבועיים. יכול מאוד להיות ואני לא מכחישה שהמחיר משתנה, כמו שבחנות את מגיעה היום וקונה גבינה ולמחר זה עולה יותר" (עמוד 3 לפרוטוקול, שורות 7-8). יתר על כן, הנתבעת מציינת בכתב הגנתה כי ניתן לתובע פיצוי בסך של 180 ₪ בגין טענותיו ביחס למכשיר זה. התובע לא מכחיש כי קיבל פיצוי מהנתבעת, אם כי טוען: "זה דבר שולי" (עמוד 3 לפרוטוקול, שורה 14).

 

ביחס למכשיר השלישי, טוען התובע, כי חמישה עשר ימים לאחר שרכש אותו, ולאחר שהשתמש בו, ביקש להחזירו, כי לא היה מרוצה מתכונותיו, וכי הנתבעת סירבה להחזירו. הנתבעת טוענת, כי התובע יצר קשר רק חמישה עשר ימים לאחר הרכישה, ולאחר שהשתמש במוצר, ולכן לא ניתן היה להחזירו לאור הוראות חוק הגנת הצרכן.

 

ביחס למכשיר הרביעי, טוען התובע, כי מסר את המכשיר לתיקון, וכי במעמד קבלת המכשיר בחזרה מתיקון נמחקו הזכרונות מהמוצר. הנתבעת טוענת כי אין לה תיעוד של ארוע זה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ