ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות חיפה
|
47527-06-14
18/01/2015
|
בפני השופטת:
רחל חוזה סגנית הנשיא (שופט עמית)
|
- נגד - |
תובע:
אייל גרוס
|
נתבעת:
1. גוליבר תיירות בע"מ 2. הצד השלישי:
איזי טרוול בע"מ
|
פסק דין |
מן הנתונים שבאו בפני ביהמ"ש, עולה כי בתאריך 1.4.14, הזמין התובע חבילת טיול לברצלונה שבספרד, עבורו ועבור אשתו וזאת למשך 6 לילות, החל מיום 10.6.14 ואילך.
לטענתו, לאחר שבדק באתר האינטרנט של הנתבעת ואף באתרים נוספים, מצא את פרטיו של מלון "הוזה", שנראה לו כמתאים, כאשר באחד האתרים הופיע כי יש בריכת שחיה במלון.
טרם שביצע את ההזמנה, ביקש לקבל את חוות דעתו ואישורו של נציג הנתבעת לבית המלון ואכן, ב-3 השיחות הטלפוניות שהיו לתובע עם נציגים של הנתבעת, שיבחו אלה את המלון, אישרו כי יש בו בריכת שחיה והתחייבו כי התובע ואשתו ישוכנו בחדר בקומה גבוהה, כבקשתם.
על בסיס זאת – ביצע התובע את ההזמנה באמצעות אתר האינטרנט של הנתבעת.
ברם, משהגיעו בני הזוג למלון, נוכחו לדעת כי אינו תואם כלל וכלל את אשר הובטח להם על ידי נציגי הנתבעת ופירוט אי ההתאמה מופיע בכתב התביעה.
מיד בסמוך לאחר הגעתם, התקשר התובע טלפונית עם נציג הנתבעת והלין על תנאי המלון.
לטענתו של התובע, נציג הנתבעת הודיעו כי בשלב זה לא ניתן לעשות דבר ורק כאשר יתפנה חדר – ניתן יהיה להעביר את התובע ואשתו לחדר אחר.
אולם, המלון היה מלא והתובע ואשתו נאלצו להישאר באותו חדר למשך כל תקופת חופשתם.
לטענת התובע, הוא ואשתו נחלו אכזבה רבה ביותר ועוגמת נפש רבה, כאשר השהות במלון נועדה להיות הפתעה של התובע לאשתו, לרגל חגיגת יום ההולדת ה-50 שלה.
התובע עתר בכתב תביעתו לחייב את הנתבעת להחזיר לו את מלוא הסכום ששולם בגין כל חבילת התיור (ההטסה, השהות במלון והעברות) וכן סך נוסף של 22,000 ₪ ובסה"כ 30,300 ₪.