חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

ת"ק 46312-12-14 דותן ואח' נ' מלון לאונרדו קלאב אילת ואח'

תאריך פרסום : 30/07/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות הרצליה
46312-12-14
26/07/2015
בפני הרשם הבכיר:
צחי אלמוג

- נגד -
התובעים:
1. י' ד'
2. ג' ו' (קטין)
3. א' ו' (קטין)

הנתבעים:
1. מלון לאונרדו קלאב אילת
2. רשת מלונות "פתאל"

פסק דין
 

 

 

רקע כללי וטענות התובעת

 

התובעת נכת צה"ל ואם חד הורית לשני ילדים, ש אחד מהם חולה צליאק.

 

ביום 29.4.14 הזמינה התובעת חופשה משפחתית לתאריכים 11-15.5.14 במלון לאונרדו קלאב שבאילת. התובעת תכננה את החופשה ובחרה במלון הנתבעת מאחר והוא עמד בדרישותיה לספק לה מזון ללא גלוטן ואינטרנט חופשי בתוך החדרים, לרבות הבטחה מאוחרת מול פקידת הקבלה והשף הראשי כי המלון ערוך לארח אורחים הרגישים לגלוטן.

 

התובעת עזבה את המלון לאחר יומיים: בשל ריחות ביוב עזים השוררים בכל רחבי המלון, התריעה על המפגעים בבריכה ובלובי נמתחו על הרצפה חוטי חשמל חשופים. מדובר לטענתה בהתנהלות לקויה של המלון, הלכלוך בחדר , שירות ירוד ועוגמת נפש.

 

התובעת הגיעה למלון עם ילדיה ביום 11.5.14 בשעה 14:00 ,ונאלצה להמתין בלובי המלון כשעתיים. בלובי היה עשן מסיגריות של אורחים, וציפורים התעופפו בחופשיות, אכלו מצלחות שהושארו ברשלנות על הבר.

 

עוד טוענת התובעת כי, הודיעה בקבלה על נכותה, ולא התייחסו לכך . לכן, סחבה בעצמה את הציוד.

עם הגיעה לחדר , התחילו שיחות בלתי פוסקות מהקבלה כי עליה להסדיר את שהותה דרך מועדון "שקם" , והתובעת ירדה והמציאה קבלה. החדר עצמו היה מלוכלך , מבולגן [מצעים מוכתמים, באמבטיה ובכיור כתמים, אסלה מטונפת בהפרשות, פסולת מפוזרת על הרצפה והרהיטים]. מהקבלה לא נמסר כל הסבר סביר , ורק לאחר כחצי שעה נוספת הודיעו שתגיע חדרנית. היות וההבטחה לא התממשה פנתה מיוזמתה לאנשי השירות בקומה . אחת החדרניות שהגיעה לחדר הביטה בחדר בחטף ולא חזרה.

 

רק בשעה 16:30 התקבלה שיחה ממנהלי המלון , אשר שאל מה הבעיה בחדר שקיבלה . כמענה לשאלתו נתקלה בטון תוקפני כי החדר שהיא נמצאת בו הוא לא החדר שלה. התובעת ירדה שוב לקבלה, ולאחר המתנה קיבלה מפתח לחדר אחר. אך בחדר זה הסתבר שישן אדם זר. לכן, התובעת יצאה מהחדר ומהקבלה העבירו אותה לחדר הראשון [ המלוכלך]. רק בשעה 20:00 החדר נוקה וסודר, אך גם לאחר ניקוי החדר , היה ניכר כי הניקיון נעשה כלאחר יד.

 

מאחר וניקיון החדר לא התקדם לקראת השעה 17:00 , התובעת וילדיה השאירו את חפציהם בחדר וירדו לבריכה. בשעה 17:30 רצו להיכנס לבריכה , אך כניסתם נמנעה לאור הוראות המציל כי הבריכה צפויה להסגר בשעה 18:00 . כל זאת, בניגוד למידע שנמסר לה בעת ביצוע ההזמנה כי שירותי הבריכה פועלים עד לשעה 19:00.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן יעוץ אישי, שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
*
*
*
*

חיפוש עורך דין לפי עיר

המידע המשפטי שחשוב לדעת – ישירות למייל שלכם!
הצטרפו לניוזלטר וקבלו את כל מה שחם בעולם המשפט
עדכונים, פסקי דין חשובים וניתוחים מקצועיים, לפני כולם.
זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה
במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר פסק דין
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ