ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
46137-02-13
03/06/2015
|
בפני השופט:
ערן נווה- סגן הנשיא
|
- נגד - |
תובעת:
רינה פלצר
|
נתבעים:
1. חברת פאולה תעשיות נעליים בע"מ ח.פ. 514436013 2. חברת פאלומה תעשיות נעליים בע"מ ח.פ. 514035930 3. שמעון בודקוב 4. אסף דוד סנדרוסי 5. עמרם סנדרוסי
|
פסק דין |
בפניי תביעה כספית על סך 2,800 ₪.
להלן יפורטו טענות התובעת:
-
התובעת טוענת, כי רכשה זוג נעליים מהמותג "נעלי פאולה", דגם 1460 (כפכפים איכותיים שנחשבים לבריאותיים ואיכותיים) בחנות פאולה שבאילת. לאחר שימוש קצר ביותר בנעליים הן נפגמו, באופן שהגפה התפרקה ונפרדה מהסוליה.
-
ביום 02.07.12 פנתה התובעת לאתר של חברת "פאולה" ולאחר מספר התכתבויות ושיחות עם שירות הלקוחות, הופנתה לחנות המפעל בקריון.
-
ביום 30.07.12 פנתה התובעת לחנות המפעל שבקריון ונתבקשה למסור את הנעליים לתיקון (התובעת מצרפת טופס 0365- אישור מסירה) ולטענתה נאמר לה, כי כעבור שבועיים היא תוכל להגיע לקבל את הנעליים המתוקנות. התובעת טוענת, כי הגיעה כעבור שבועיים והנעליים לא נמצאו, כאשר בחנות נאמר לה להגיע בעוד מספר ימים שוב.
-
לטענת התובעת, במשך כל חודש אוגוסט וספטמבר התקשרה מספר פעמים לחנות המפעל וכל פעם ניתנה לה תשובה אחרת, אשר דחתה את הקץ. על כן, משראתה שפניותיה הטלפוניות אינן נושאות פרי, הגיעה שלוש פעמים במהלך אותה תקופה לחנות המפעל, אך לא הצליחה לקבל מידע כלשהו.
-
ביום 17.10.12, לאחר פניה חוזרת לשירות לקוחות של החברה, הופנתה למנהל בשם עמי, אשר לטענתה אמר לה כי לא מוצאים את הנעליים ועליה למצוא זוג נעליים מתוך הנעליים המוצעות למכירה בסוף עונת הקיץ. התובעת טוענת, כי היות ומדובר היה בתקופה של סוף חודש אוקטובר המבחר היה דל מאוד, והיא לא הצליחה למצוא אפילו זוג אחד שדומה לנעליים שאבדו, או כל זוג אחר שיתאים לה.
-
ביום 19.10.12 התובעת פנתה שוב לשירות לקוחות ושוב הופנתה לעמי המנהל, אשר ביקש ממנה את מספר הדגם, המידה והצבע, והבטיח שתוך שבועיים תקבל נעל חדשה בדיוק כפי שאיבדו. התובעת טוענת כי התקשרה מספר פעמים לחנות והגיעה שוב, ובכל פעם השיבו אותה בידיים ריקות. התובעת מציינת, כי שלחה מסרון sms לעמי ובו כתבה שאין לה ברירה אלא לפנות לערכאות בנושא, אך לא זכתה להתייחסות כלשהי מצידו.
-
לטענת התובעת, בניסיון נואש נוסף התקשרה שוב ביוזמתה לשירות לקוחות ביום 10.12.12 (חמישה חודשים לאחר תחילת פרשת התיקון ואובדן הנעליים) ונענתה על ידי דרור, שהציג עצמו כמנכ"ל החברה, אשר הבטיח לה שהנושא יטופל מידית וכבר מחר תקבל זוג נעליים חדשות.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת