חפש עורך דין לפי תחום משפטי
| |

בית אור נ' תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ

תאריך פרסום : 13/06/2018 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות ירושלים
44434-11-17
02/06/2018
בפני הרשם הבכיר:
בנימין בן סימון

- נגד -
תובע:
אורון בית אור
נתבעת:
תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ
פסק דין
 

 

 

1.בפני תביעה קטנה שהגיש התובע כנגד הנתבעת, חברה פרטית הרשומה בישראל והעוסקת בין היתר במכירה, שיווק של מוצרי צריכה לרבות מזגנים וכן מתן שירות תיקונים למוצרי צריכה.

 

2.בכתב התביעה טען התובע, כי רכש מזגן מתוצרת תדיראן, אשר שירות התיקונים לתחזוקתו מסופק על ידי הנתבעת. לפי הטענה, במהלך החודשים יולי אוגוסט 2017 התקלקל המזגן והנתבעת פעלה על פני תקופה שנמשכה כחודש על מנת לתקנו. השהות בלי מזגן, לפי הנטען, גרמה לתובע ואשתו נזק רב ועל כן ביקש התובע לפצות אותו בסך של 18,000 ₪.

 

3.בכתב ההגנה נטען על ידי הנתבעת, כי פעלה בכל הזמנים הרלוונטיים בהגינות ולפי דין בכך שהעניקה לתובעים שירות תיקונים איכותי, מהיר ויעיל, וכי התקלה אותרה על ידה במהירות האפשרית.

 

4.לפי טענת הנתבעת, בתאריך 13.7.17 בעקבות פנייה, כי המזגן פועל שלא כהלכה, הגיע לבית התובע טכנאי מטעם הנתבעת וביצע החלפת פיקוד מעבה. בתאריכים 27 יולי ו-6 אוגוסט 2017, בעקבות פניית התובע אל נציג שירות, טכנאי מטעם הנתבעת ביקר בבית התובע, וקבע, כי כי יתכן שמדובר בתקלת תקשורת ועל כן הוחלפו פיקודי המעבה בשנית.

 

5.בתאריך 14 אוגוסט 2017 בעקבות פניית התובע, הגיע שוב טכנאי לבית התובע והחליט על החלפת המעבה בשלמותו.

 

6.הנתבעת הוסיפה וטענה כי מאז 14 אוגוסט 2017 לא התקבלו תלונות נוספות על תקלה כלשהי.

 

דיון

 

7.גרסת התובע:

אנחנו מדברים על רכישת מזגן של חברת תדיראן שקנינו אשתי ואני לפני כשנה. אנחנו לא מרוצים מהתוצאה. מה שהיה זה שרכשנו את המזגן, בעצם רכשנו אותו ועשיתי סקר שוק גדול, אנחנו גרים באיזור ירושלים, אנחנו 15 שנה ולא התקנו מזגנים כי לא צריך באיזור הזה, מתמקדים בחימום ולא בקירור, אשתי היתה בהריון בסיכון עם קיסרי והחלטנו להשקיע במזגן. היה קיץ חם, יולי אחד החמים שהיה פעם, יש לי פה מהשירות המטרולוגי שמדבר על זה. אחת החברות שפנינו זו תדיראן ששדכו לנו את האיש שלהם. ..... ב-16.7 תקלה ראשונה, התקלה היתה נקראת אי 6, מזגן לא עובד. ב-18.7 הגיע טכנאי, הבין מה התקלה, תוקן ב-25.7 התקנות הפיקוד החדש, בין 16 ל-25 אין מזגן. תקלה שנייה התחילה באותו יום 25.7 ונמשכה עד 27 שב-27 תואם טכנאי לבוקר והוא לא הגיע ונדרש מאיתנו להפוך את העולם כדי שבחמש וחצי בערב הוא רק הגיע. הוא תואם לשעה 8 עד 10. הם אמרו בכלל לא נפתחה קריאה. בסוף הגיע בחמש וחצי. הוא תואם שוב בין שעה 14:00 ל-16:00 והגיע בחמש וחצי. הוא החליף שוב פיקוד ואז זה עבד עד 4.8 – אותה תקלה, ב-4.8 אנחנו כבר שלחנו מכתב ואמרנו שאנחנו לא רוצים את המזגן. זה תוקן רק ב-14.8. המשמעות היא חודש של חום יולי אוגוסט."

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן יעוץ אישי, שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
*
*
*
*

חיפוש עורך דין לפי עיר

המידע המשפטי שחשוב לדעת – ישירות למייל שלכם!
הצטרפו לניוזלטר וקבלו את כל מה שחם בעולם המשפט
עדכונים, פסקי דין חשובים וניתוחים מקצועיים, לפני כולם.
זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה
במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר פסק דין
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ