אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 42331-09-14 גדיר נ' קווי חופשה בע"מ

ת"ק 42331-09-14 גדיר נ' קווי חופשה בע"מ

תאריך פרסום : 09/06/2015 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נצרת
42331-09-14
02/06/2015
בפני הרשם הבכיר:
ריאד קודסי

- נגד -
התובע:
זכי גדיר
הנתבעת:
קווי חופשה בע"מ
פסק דין
 

 

1.לפני תביעה כספית ע"ס 32,000 ₪ שהגיש התובע נגד הנתבעת שהינה חברה העוסקת בתיירות ותעופה.

לטענת התובע, ביום 25.07.14 הוא הזמין חבילת נופש לכרתים באמצעות הנתבעת שאמורה הייתה להתחיל ביום 27.07.14 ולהסתיים ביום 31.07.14. הוסכם כי שהיית התובע ובני משפחתו תהיה בבית מלון חמישה כוכבים.

לאחר הגעתו לכרתים, הופתע התובע לשמוע ששולחים אותו לבית מלון אחר מזה אשר הזמין, הדומה, לטענתו, לאכסניה, ואינו אפילו בדרגה של ארבעה כוכבים. בית המלון לא כלל שירותים נאותים לתיירים, בשונה מהמבוטח בהזמנה, החדר לא היה מתאים והמזגן לא פעל בחדרים.

התובע נאלץ למסור את החדר למחרת ולנסוע במונית על מנת לחפש בית מלון חליפי.

התובע טוען כי מגיע לו החזרת דמי הנופש ששילם עבור טיסה ובית מלון, רכישת דברי מזון מחוץ למלון, מוניות, השכרת רכב, תרופות וכן פיצוי עבור עוגמת נפש.

 

2.הנתבעת טענה בכתב ההגנה כי מי שביצע את הזמת התובע לכרתים ביוון הייתה חברת "הדקה ה-90", כשהחבילה כללה טיסת צ'רטר, בית מלון "אקווה סאן ווילג'" ברמה של ארבעה כוכבים – הכל כלול. הנתבעת טענה כי ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט בלי להיות בקשר ישיר עם התובע כדי לעמוד על צרכיו. התובע שילם לנתבעת סך של 800$.

לטענת הנתבעת, בית המלון שהזמין התובע היה ברמה של 4 כוכבים ולא של 5 כוכבים.

הנתבעת מודה בכך כי עם הגעת התובע ליעד התברר כי בית המלון ביצע "רישום יתר" של אורחים במלון בלי לעדכן את הנתבעת בשינוי זה מבעוד מועד.

הנתבעת מביעה תרעומת על הסכומים שטען התובע שהוציא אותם כתוצאה מהחלפת בית המלון ותוקפת גם הדרישה לפיצויים על עוגמת נפש ודרישת החזרת מלוא עלות החבילה.

 

3.התקיים דיון בפני ביום 27.05.15, בו העידו התובע ונציגת הנתבעת.

 

עדות התובע

התובע טען כי הוא הזמין בית מלון "אקווה סאן" של 5 כוכבים וכשהגיע ליעד פגשה אותו נציגת הנתבעת והודיעה לו על החלפת בית המלון, אפילו לבית מלון טוב יותר, אלא שהוא התבדה כשגילה כי בית המלון הינו ברמה של אכסניה.

לטענתו, באותו לילה הוא קיבל את החדר רק בשעה 23:00 ובכך הפסיד ארוחות באותו יום.

לטענת התובע, הוא הגדיל את הסכומים שתבע מכעס.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ