זוהי תביעה לביטול עסקה לרכישת מדרסים.
טענות התובע
ביום 2.7.13 הגיע התובע לבית העסק של הנתבע והזמין מדרסים, תמורתם שילם סך של 1,463 ש"ח. הובטח לתובע כי המדרסים יסופקו לו בתוך חודש ימים. בחלוף שלושה חודשים, משלא סופקו המדרסים לתובע, פנה התובע לנתבע ושאל מה קורה עם ההזמנה. מזכירת הנתבע אמרה לתובע כי המדרסים בחנות, אך לא ידעה להשיב לתובע מדוע לא הודע על כך לתובע. על כן ביקש התובע לבטל את העסקה.
אז הודיע הנתבע לתובע, כי עליו להגיע לקחת את המדרסים וכי אינו רשאי לבטל את העסקה.
התובע דורש ביטול העסקה והשבת כספו.
טענות הנתבע
הנתבע טוען כי התובע אכן רכש מדרסים והובטח לו כי אלה יסופקו בתוך חודש ימים. נאמר לתובע כי אם קבלת המדרסים תימסר לו הודעה על כך, ובמקביל עליו לפנות לנתבע בחלוף חודש לברר האם הגיעו.
ביום 26.7.13 הגיעו המדרסים ולתובע נמסרה הודעה כי עליו לבוא ולקחתם. התובע התעלם מההודעה ובחלוף שלושה חודשים כאשר התקשר, נאמר לו כי המדרסים ממתינים עבורו כבר חודשיים. בתגובה, זעם התובע וביקש לבטל את העסקה.
אז יצר הנתבע קשר עם התובע, הבהיר לו כי עוד ביום 26.7.13 הודיע לו על קבלת המדרסים, כי מדובר במדרסים שיוצרו על-פי התאמה אישית ואף האחריות עליהם הינה לשלוש שנים.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.