אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 34889-05-16 אדרי נ' החשמל הסיטונאי (מקבוצת אבי סופר) בע"מ ואח'

ת"ק 34889-05-16 אדרי נ' החשמל הסיטונאי (מקבוצת אבי סופר) בע"מ ואח'

תאריך פרסום : 15/11/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות באר שבע
34889-05-16
08/11/2016
בפני הרשמת הבכירה:
ליאורה וינשטיין

- נגד -
תובעים:
אליס אדרי
נתבעים:
1. החשמל הסיטונאי (מקבוצת אבי סופר) בע"מ
2. ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ

פסק דין
 

 

  1. לפני תביעה בסך 5,000 ₪.

  2. התובעת רכשה מקרר מהנתבעת 1. הנתבעת 2 היא מי שהתחייבה לתת שירות למקרר. התובעת טוענת כי רכשה מקרר בתאריך 21.5.15 וכי מאז נרכש מתקלקלים הירקות והפירות בו. היא הזמינה טכנאי מטעם הנתבעת 2 והוא אמר שהכל תקין במקרר. היא ניסתה שיטות אחסון שונות ולשווא. נגרמה לה עוגמת נפש רבה ועל כן היא מבקשת כי המקרר יוחלף או שהעסקה תבוטל ותמורת המקרר תושב לה.

  3. בדיון הראשון שהתקיים לפניי, טרם התווספה הנתבעת 2, טענה הנתבעת 1 כי יעצה לנתבעת לתבוע את הנתבעת 2 וכי במידה וכך תעשה תקבל מקרר תקין. התובעת התחייבה להמציא חוות דעת מומחה לגבי אי תקינות המקרר.

  4. אולם הנתבעת 2 - כשנתבעה - לא הסכימה להחליף לתובעת את המקרר. היא טענה בכתב הגנתה כי נציגה בדק המקרר בתאריך 7.7.15 ומצא כי הכל תקין. בין התאריכים 25-30 לאוגוסט 2015 הותקן מודד טמפרטורה וכשהוצא התברר בבדיקתו כי המקרר פועל בצורה תקינה.

  5. בתאריך 10.1.16 בקר מנהל הסניף בבאר שבע ומצא כי הכל תקין והתקנה נוספת של מודד הטמפרטורה במרץ 2016 לא שינתה את דעתו.

  6. מנהל תחום קירור בחברה בקר את התובעת בתאריך 10.4.16 ומצא כי המקרר תקין ופועל על פי מאפייני היצרן.

  7. בדיון שהתקיים היום המציאה התובעת כתב תביעה מודפס, קבלה (תאריכה 28.8.16) מאת מאיר גואטה בסך 150 ₪ בה נרשם "כיוון רגליות + כיוון טמרפטורה"; וכן צרפה התובעת תמונה שבה נראים מלפפונים מהוהים ונרפים ועגבניות מעלות עובש. בצדה השני של התמונה נרשם בכתב יד "המוצרים במקרר עומדים בטמפרטורה של 1.5 מעלות כאשר נדרש בצג 6 מעלות. מומלץ בשלב ראשון ... תעלת אויר או כרטיס ולבדוק שנית. לא רוצה לתת את דעתי בעניין. זה לפי רצונה של הלקוחה עליזה אדרי. תודה מראש. מאיר גואטה".

  8. לדיון הגיעה התובעת כשהיא מלווה בנכדתה הצעירה סיוון. שאלתי את סיוון מהו מצב המקרר והיא ענתה כי לא ראתה את המקרר. היא ספרה כי אמנם היא מתארחת בבית הסבתא אך אינה הולכת לבדוק את מצב המקרר.

    היא באה ללוות את הסבתא היות והוריה לא יכלו לבוא.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ