עניינה של תביעה זו הוא הזמנת חופשה במלון "הילטון מלכת שבא" שבאילת בתאריכים 28.7.13 ועד ה-1.8.13. מדובר בהזמנה של 4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר בעבור זוג וילד בחדר דה לקס בסכום של 3,906 ₪.
הצדדים לתביעה הם כדלקמן:
התובעת - שלי ורדי.
הנתבעת - "הדקה ה-90 בע"מ" (סוכנות הנסיעות).
הצד השלישי - מלון "הילטון מלכת שבא" אילת – בית המלון.
התובעת ביצעה את ההזמנה הראשונית באמצעות האינטרנט. במסגרת זו הזמינה חדר ללא מרפסת וללא נוף לים או לבריכה. התובעת ביקשה לשדרג את ההזמנה. לשם כך התקשרה לנציג המכירות, הוסיפה סך של 360 ₪, וקיבלה אישור כי במחיר הזה תקבל חדר הפונה לים ו/או לבריכה.
מכאן, ישנה מחלוקת מסוימת בדבר הרכיב הנוסף של ההזמנה: מרפסת. התובעת העידה כי קיומה של המרפסת הוא רכיב חשוב לה ולבן זוגה, זאת באשר היא ובן הזוג מעשנים והיה להם נוח לעשות זאת במרפסת חדרם ולא בכל מקום אחר במלון.
באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.
האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.