ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות נצרת
|
31275-05-15
15/03/2016
|
בפני השופט:
יובל שדמי
|
- נגד - |
תובע:
דאווד עיסא
|
נתבעת :
1. בליק תיירות וטכנולוגיה בע"מ 2. צד ג' פאן סאנרייז בע"מ
|
פסק דין |
התובע מספר, כי ביום 07.09.14 רכש בעסקה טלפונית עם הנתבעת, שהות של 3 לילות במלון המנוהל ע"י צד ג', וזאת תמורת 3,348 ₪.
יום למחרת הודיע התובע לנתבעת על ביטול העסקה, ולבקשת הנתבעת שלח התובע הודעה בכתב על רצונו בביטול העסקה, וזאת באמצעות הפקס.
התובע ווידא שהפקס הגיע ליעדו, ובהמשך לכך, משיקולים כלכליים, רכש שירות דומה מצד ג' ישירות, ושהה במלון צד ג' ביחד עם שלושה מבני משפחתו, בשני חדרים למשך 3 לילות.
על אף הודעת הביטול של התובע, לא ביטלה הנתבעת את חיוב התובע באמצעות כרטיס האשראי, והתובע חויב בסכום העסקה כולו לטובת הנתבעת.
התובע מבקש את החזר כספו ששולם לנתבעת, וכן פיצוי לדוגמא על פי החוק להגנת הצרכן בסך 2,000 ₪, וכן פיצוי בסך 500 ₪ על טרחתו בפרשה זו.
הנתבעת טוענת להגנתה, שהיא מתווכת בלבד בין התובע לבין צד ג'.
היא טוענת שהתובע הזמין את השירות באמצעות האינטרנט ביום 7.9.14, לתאריכים 21/09/14 – 24/09/14, וביקש לבטל את ההזמנה ביום 08.09.14. הנתבעת שלחה עוד באותו יום לתובע מסמך מפורט באשר להליך הביטול, לרבות אופן אישור דמי הביטול בסך 100 ₪.
הנתבעת מדגישה, כי ביקשה במסמך זה מהתובע, לאשר באמצעות המייל המצוין באותו מסמך, את תנאי הביטול.
למרות זאת שלח התובע את בקשתו לביטול ההזמנה, למייל אחר של הנתבעת, מייל המיועד ליצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט.