אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 29707-06-15 בלין ואח' נ' קווי חופשה בע"מ

ת"ק 29707-06-15 בלין ואח' נ' קווי חופשה בע"מ

תאריך פרסום : 15/02/2016 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
29707-06-15
11/02/2016
בפני הרשמת הבכירה:
יונת הברפלד-אברהם

- נגד -
תובעים:
1. בני בלין
2. גבריאלה בלין

נתבעים:
קווי חופשה בע"מ
פסק דין
 

 

התובעים הגישו תביעה כנגד הנתבעת בסך של 25,533 ₪ בגין חבילה אותה הזמינו לציון ירח דבש .

 

את ההזמנה ביצעו באמצעות האינטרנט.

 

התובעים קיבלו את פרטי החבילה שם נרשם כי הטיסה לוורונה באיטליה הלוך תתבצע בטיסת חברת אל על. התובעים הגיעו לשדה התעופה כשעתיים לפני מועד הטיסה , עמדו בדלפק של חברת אל על , אולם לאחר שעמדו כשעה וחצי בתור, עקב עומס רב ששרר עקב תקופת החגים, התברר להם כי הרישום לטיסה הסתיים היות ונותרו רק 30 דקות עד למועד הטיסה. התובעים ציינו כי עד אותו רגע לא ידעו כי טיסתם היא דרך חברת סאן דור ואילו היו יודעים על כך, היו מצטרפים אל אנשים צוות של חברת סאן דור, שהוציאו אנשים מהתור לצורך צ'ק אין מהיר.

 

התובעים הדגישו כי לא היה כל מידע ממנו יכלו ללמוד כי טיסתם היא בחברת סאן דור ולא בחברת אל על, ואילו היו יודעים, לא היו מאחרים את טיסתם. עוד הדגישו כי פנו לעובד בטחון שהנחה אותם לאלו דלפקים לגשת ואישר כי הגיעו בזמן. לאחר שלא עלו על הטיסה, רכשו כרטיס טיסה אחר למילאנו, הטיסה היחידה שיציאה לאזור קרוב באיטליה באותו יום.

 

התובעים תובעים סך של 5,533 ₪ עבור רכישת כרטיסי טיסה, הוצאות עבור העברת מיקום רכב ההשכרה, אובדן 2 ימי חופשה והוצאות דלק ומזון ו-20,000 ₪ עבור עוגמת נפש.

 

הנתבעת טענה כי התובעים רכשו טיסת צ'רטר של אל על באמצעות אתר האינטרנט וכי לא היה בינה לבין התובעים כל שיח בנוגע לטיסות. הנתבעת הפנתה לכרטיסי הטיסה שם נרשם כי מדובר בטיסת צ'רטר של אל על , לרבות מספר טיסה וכי לא יכולה היתה לדעת כי הטיסה תיעשה באמצעות חברת סאן דור, שממילא שייכת לאל על. כמו כן טענה הנתבעת כי בכרטיס הטיסה נרשם מפורשות כי יש להגיע 3 שעות קודם לטיסה ואילו היו עושים כן התובעים, לא היו מפספסים את טיסתם.

 

לטענת הנתבעת, על התובעים היה לברר בשדה התעופה את הפרטים המדוייקים של הטיסה, ולא להמתין שעה וחצי מבלי לעשות דבר.

 

דיון והכרעה:

 

1. אין מחלוקת כי על גבי כרטיס הטיסה נרשם מפורשות כי היה על התובעים להגיע לשדה התעופה 3 שעות קודם למועד הטיסה, אין מחלוקת כי הגיעו רק שעתיים קודם לטיסה ואם נוסיף לכך את העומס החריג ששרר בשדה התעופה עקב החגים, מתקבלת תוצאת פספוס הטיסה.

 

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ