אינדקס עורכי דין | פסיקה | המגזין | חקיקה | כתבי טענות | טפסים | TV | משאלים | שירותים משפטיים | פורום עורכי דין נגישות
חיפוש עורכי דין
מיקומך באתר: עמוד ראשי >> חיפוש פסקי-דין >> ת"ק 29139-05-16 קבבגי נ' א.י.ב פלאקום נהריה בע"מ

ת"ק 29139-05-16 קבבגי נ' א.י.ב פלאקום נהריה בע"מ

תאריך פרסום : 28/05/2017 | גרסת הדפסה
ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות עכו
29139-05-16
23/05/2017
בפני השופט:
משה אלטר (שופט עמית)

- נגד -
התובעת:
אלינור קבבגי
הנתבעת:
א.י.ב פלאקום נהריה בע"מ
פסק דין

1.בחודש יולי 2015 רכשה התובעת מהנתבעת מכשיר טלפון נייד LG G4 (להלן: "המכשיר") ושלמה תמורתו סך של כ 3,000 ₪. בחלוף מספר חודשים מהרכישה התגלתה תקלה במכשיר והתברר כי מדובר בתקלת חומרה שהתגלתה במכשירים רבים מאותו דגם, שיוצרו על ידי חברת LG ELECTRONICS (להלן: "חברת LG").

2.לטענת התובעת, כעולה מכתב התביעה, ב 9/2/16 היא פנתה אל הנתבעת בבקשה כי המכשיר יתוקן או יוחלף. הנתבעת שלחה את המכשיר למעבדה לתיקון ונאמר לה כי המכשיר יוחזר לה תוך 3 שבועות ומאז ועד להגשת התביעה (הוגשה בחודש מאי 2016) לא הוחזר לה המכשיר. היא הגיעה לחנות של הנתבעת כל 3 שבועות ובכל פעם נמסר לה כי המכשיר טרם חזר מהתיקון.

עוד נטען על ידי התובעת, בכתב התביעה, כי בתאריך 21/4/16 מסר לה אילן, נציג הנתבעת, מכשיר בטענה כי זה המכשיר שלה. מכשיר זה "קרס" לאחר שימוש של יום אחד ובדיעבד התברר כי זה לא היה המכשיר שלה אלא מכשיר חליפי ואילן אמר לה כי המכשיר שלה עדיין לא חזר מהתיקון וביקש ממנה שתמתין להחזרתו מהתיקון.

מאחר שהתובעת נואשה מלהמתין להחזרת המכשיר מהתיקון, היא הגישה את התביעה שבפניי, בה היא עותרת לחייב את הנתבעת לשלם לה את הסך של 5,000 ₪. סכום זה כולל את עלות המכשיר (3,000 ₪) + 2,000 ₪ פיצוי על אובדן ימי עבודה, הוצאות נסיעה למעבדה ועוגמת הנפש שנגרמה לה, לטענתה.

3.לטענת הנתבעת, כעולה מכתב ההגנה, מדובר ב"... תקלה בין לאומית במכשיר מסוג LG G4 של חברת LG העולמית" ונעשתה פניה ליבואן שאמר כי "... הנושא בבדיקה מול LG העולמית". עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי התובעת "... כמו עשרות אלפי לקוחות עומדת בפני תקלה אשר נבדקה ומטופלת ע"י LG העולמית" וכי במידה והיה מדובר בתקלה נקודתית, במכשיר של התובעת בלבד, "...אנחנו כחנות מוצאים במהירות פתרון נקודתי לאלינור (היא התובעת – מ.א.)".

עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי נגד חברת LG מתנהלת תביעה ייצוגית "... במטרה להעניק פתרון לעשרות אלפי מכשירים ובכללם בסביבות 150 מכשירים של לקוחות החנות".

עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי היא נתנה לתובעת את השירות הטוב ביותר שהיא יכלה לתת וכי אם היתה צריכה לתת מכשיר חדש לכל לקוח שרכש ממנה מכשיר LG G4 , הנתבעת לא היתה שורדת את עלות התקלה ולכן "... חיכינו לתשובת היבואן והפנינו את הלקוחות להחלפת מוח המכשיר בעלות של 400 ₪ לאחר שהנושא יטופל בבית המשפט בתקווה לקבל פיצוי הולם מהיבואן ומ LG".

עוד נטען על ידי הנתבעת, בכתב ההגנה, כי התובעת פנתה אליה רק פעמיים, פעם להביא את המכשיר לתיקון ופעם לקבל מכשיר חליפי וכי לאחר שהמכשיר החליפי התקלקל היא כלל לא פנתה אל הנתבעת, אלא הזדרזה להגיש את התביעה.

התוכן בעמוד זה אינו מלא, על מנת לצפות בכל התוכן עליך לבחור אחת מהאופציות הבאות: הורד קובץ לרכישה הזדהה

בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת
הודעה Disclaimer

באתר זה הושקעו מאמצים רבים להעביר בדרך המהירה הנאה והטובה ביותר חומר ומידע חיוני. עם זאת, על המשתמשים והגולשים לעיין במקור עצמו ולא להסתפק בחומר המופיע באתר המהווה מראה דרך וכיוון ואינו מתיימר להחליף את המקור כמו גם שאינו בא במקום יעוץ מקצועי.

האתר מייעץ לכל משתמש לקבל לפני כל פעולה או החלטה יעוץ משפטי מבעל מקצוע. האתר אינו אחראי לדיוק ולנכונות החומר המופיע באתר. החומר המקורי נחשף בתהליך ההמרה לעיוותים מסויימים ועד להעלתו לאתר עלולים ליפול אי דיוקים ולכן אין האתר אחראי לשום פעולה שתעשה לאחר השימוש בו. האתר אינו אחראי לשום פרסום או לאמיתות פרטים של כל אדם, תאגיד או גוף המופיע באתר.



שאל את המשפטן
יעוץ אישי שלח את שאלתך ועורך דין יחזור אליך
* *   
   *
קוד אבטחה
הקש קוד אבטחה*
 

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

צור
קשר

כל הזכויות שמורות לפסקדין - אתר המשפט הישראלי
הוקם ע"י מערכות מודרניות בע"מ