ת"ק
בית משפט לתביעות קטנות קריות
|
26534-10-15
03/07/2016
|
בפני הרשם בכיר:
נדים מורני
|
- נגד - |
תובע:
יפים ויליניץ'
|
נתבעת:
סופר אלקטריק ס.פ בע"מ ח.פ 514409093
|
פסק דין |
1.הנתבעת הינה מרכז שירות ארצי למוצרי חשמל הנותנת שירותי תיקונים למכשירי חשמל תמורת דמי השתתפות חודשיים.
התובע נמנה על חוג לקוחותיה של הנתבעת בהתאם לתעודת אחזקה למכשירים מס' 74545 מיום 10/6/15 (המוצג נ/1) (להלן: "ההסכם").
2.התובע הגיש תביעה קטנה כנגד הנתבעת ע"ס 3,000 ₪ וטען בתביעתו כי ביום 21/9/15 בשעות הבוקר מצא כי המקרר בביתו מקולקל וכמות מים גדולה מתחתיו וכי בשעה 10:00 הוא התקשר לנתבעת וביקש לתקן את המקרר בהתאם להוראות ההסכם.
3.התובע העיד כי הוא נתבקש ע"י הנתבעת להמתין בבית להגעתו של טכנאי וכשראה שהטכנאי אינו מגיע לביתו, הוא התקשר שוב לנתבעת ובירר מדוע הטכנאי לא הגיע.
התובע העיד כי לקראת שעה 15:15 התקשר אליו טכנאי מטעם הנתבע והודיעו כי אינו יכול להגיע לביתו באותו יום ואף לא למחרת שהוא ערב יום כיפור ולא ביום 23/9/15 שהוא יום כיפור וכי יגיע אליו רק ביום 24/9/15.
התובע העיד שהוא מסר לאותו טכנאי שלא ימתין עד 24/9/15 ואין צורך שיגיע באותו יום, מאחר ובכוונתו להזמין טכנאי פרטי לתיקון המקרר.
4.התובע הזמין את השירות מטכנאי פרטי והמקרר תוקן עוד באותו יום ע"י הטכנאי הנ"ל, אשר החליף מדחס למקרר ועלות התיקון היתה בסך 1,400 ₪, סכום ששולם (מוצג ת/1).
5.התובע פנה לנתבעת וביקש ממנה להחזיר את עלות התיקון ונענה שהנתבעת מוכנה להחזיר לו אך ורק 600 ₪.
6.התובע ביקש גם לפצותו בגין עלות האוכל שהתקלקל במקרר ובשני ימי עבודה שהפסיד.
בעלי דין המבקשים הסרת המסמך מהמאגר באמצעות פניית הסרה בעמוד
יצירת הקשר באתר. על הבקשה לכלול את שם הצדדים להליך, מספרו וקישור למסמך. כמו כן, יציין בעל הדין בבקשתו את סיבת ההסרה. יובהר כי פסקי הדין וההחלטות באתר פסק דין מפורסמים כדין ובאישור הנהלת בתי המשפט. בעלי דין אמנם רשאים לבקש את הסרת המסמך, אולם במצב בו אין צו האוסר את הפרסום, ההחלטה להסירו נתונה לשיקול דעת המערכת